۰ نفر

معاون اقتصادی استانداری تهران در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین اعلام کرد:

قیمت میوه‌های تنظیم بازار شب عید ۱۵ تا ۲۰درصد ارزان‌تر از بازار آزاد/ توزیع تخم مرغ ارزان در نمایشگاه‌های بهاره

۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱
کد خبر: 257008
قیمت میوه‌های تنظیم بازار شب عید ۱۵ تا ۲۰درصد ارزان‌تر از بازار آزاد/ توزیع تخم مرغ ارزان در نمایشگاه‌های بهاره

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری تهران، گفت: میوه‌های تنظیم بازار شب عید ۱۵ تا ۲۰ درصد ارزان‌تر از بازار آزاد عرضه می‌شود.

اقتصاد آنلاین - سپیده قاسمی؛ محمد امامی امین درباره توزیع سایر اقلام مورد نیاز مردم در شب عید نیز افزود: ذخیره سازی سایر اقلام پر مصرف مردم در ایام نوروز به اندازه کافی انجام شده و توزیع گوشت قرمز منجمد، گوشت گرم دام سبک، برنج و شکر نیز در حال انجام است.

امامی امین در پاسخ به این سوال که با توجه به افزایش قیمت تخم مرغ آیا این محصول نیز جزو کالاهای عرضه شده برای تنظیم بازار ایام نوروز در نظر گرفته شده است، گفت: تخم مرغ نیز به میزان کافی ذخیره شده و هم اکنون هر شانه تخم مرغ به قیمت دولتی 12 هزار و 600 تومان به وفور توزیع می‌شود.

امامی امین اضافه کرد : تا زمانی لازم باشد توزیع تخم مرغ با قیمت تنظیم بازار ادامه خواهد داشت و مردم درباره این کالا نیز نگرانی نداشته باشند.

وی محل عرضه کالاهای تنظیم بازار شب عید را نمایشگاه بهاره در سراسر استان عنوان کرد و افزود: با تصویب شورای عالی استان‌ها هم اکنون 5 نمایشگاه بهاره در شهر تهران و 15 نمایشگاه در شهرستانهای استان راه اندازی شده و از 9 تا 20 اسفند و عرضه اقلام مورد نیاز مردم را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: همچنین در میادین میوه و تره بار و در میادین اصلی در شهرستان‌ها توزیع میوه به خصوص پرتقال و سیب خواهیم داشت.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری با بیان اینکه سال گذشته با مشکل نمایشگاه‌های غیرمجاز در تهران مواجه بودیم، ادامه داد: نمایشگاه‌های بهاره شهر تهران در؛ بوستان ولایت، بوستان ارم، خاوران، حکیمیه و مصلی برگزار می‌شوند و خارج از این مکان‌ها نمایشگاه غیر مجاز بوده و مردم از خرید از آن‌ها خودداری کنند چرا که قیمت، کیفیت و سلامت آن‌ها مورد تائید نیست.

امامی امین در پایان یادآور شد: غرفه داران نمایشگاه‌های بهاره، بیشتر تولید کنندگان هستند که کالای خود را به صورت مستقیم عرضه می‌کنند.