۰ نفر

لزوم مشارکت حداکثری برای نهال کاری در روز ۱۸ اسفند

نقش جنگل‌ها در حفاظت از خاک، تولید اکسیژن و جذب دی‌اکسیدکربن

۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۲۶
کد خبر: 250631
نقش جنگل‌ها در حفاظت از خاک، تولید اکسیژن و جذب دی‌اکسیدکربن

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: ما در سازمانی مشغول انجام وظیفه هستیم که کارکردش تولید اکسیژن، حفظ خاک و جذب دی اکسید کربن است پس بنابراین به شغلی که داریم باید ارج نهیم.

مهندس خلیل آقایی در مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور کارکنان سازمان جنگل ها برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: ما بدهکار نظام و انقلاب هستیم و برای پیشبرد اهداف انقلاب باید در خدمت مردم باشیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سازمان جنگل ها، وی بی تفاوتی، عدم مسئولیت پذیری و گرفتار شدن در دام روزمرگی را آفت و خسران بزرگ در انجام وظایف اداری خواند و یادآور شد: همه عرصه های کشور جزء حوزه های آبخیز محسوب می شوند و اگر یک شهر بر اثر سیل دچار تخریب شود ما به عنوان کسانی که در منابع طبیعی شاغل هستیم، مسئولیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی هجدهم اسفندماه را یکی از روزهای هفته منابع طبیعی دانست که مصادف شده است با تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و از کارکنان خواست در این روز با مشارکت حداکثری برای انجام نهال کاری در عرصه نقش آفرینی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: شاید به ما بگویند که موقعیت کاریمان در شمالی ترین نقطه شهر تهران قرار گرفته است اما کارکنان منابع طبیعی نسبت به سایر ادارات و دستگاه های دولتی از پایین ترین میزان حقوق و دستمزد برخورد دارند و من وظیفه خود می دانم برای ایجاد انگیزه و تقویت روحیه کاری حداکثر تلاش را برای احقاق حقوق کارکنان بکار گیرم.