۰ نفر

یزدان سیف اعلام کرد:

توزیع ۲۵هزار تن برنج بین هیات‌های مذهبی / شکر نامحدود و با قیمت ۲هزار و۵۲۰توزیع می‌شود

۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۷:۴۰
کد خبر: 221892
توزیع ۲۵هزار تن برنج بین هیات‌های مذهبی / شکر نامحدود و با قیمت ۲هزار و۵۲۰توزیع می‌شود

معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از تخصیص و توزیع 25 هزار تن برنج با نرخ مصوب بین هیئت های مذهبی شناسنامه دار، برای تنظیم بازار ایام ماه محرم الحرام خبر داد و گفت:‌ براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، مقدار 25 هزار تن برنج شامل؛ ‌10 هزار تن برنج هندی باسماتی 1121 و 15 هزار تن برنج pr11 هندی در ایام محرم امسال از طریق شرکت‌های غله و خدمات بازرگانی مناطق 14 گانه و یا فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه در میان هیئت های مذهبی توزیع خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، یزدان سیف با بیان اینکه در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از افرایش قیمت در ماه محرم صورت گرفت است، افزود: فروشگاه های زنجیره ای رفاه در سراسرکشور در راستای ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی خویش، توزیع 15 هزار تن برنج pr11  به قیمت مصوب را متقبل شده اند.

وی همچنین از توزیع نامحدود شکر توسط شرکتهای غله و خدمات بازرگانی مناطق 14 گانه به قیمت هر کیلوگرم دو هزار و 520  تومان برای هیئت های مذهبی در ایام محرم الحرام امسال خبر داد .

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد:  هیئت های مذهبی برای دریافت برنج از انبار های شرکت‌های غله و خدمات بازرگانی مناطق 14 گانه و یا فروشگاه های زنجیره ای رفاه، می‌بایست با دریافت حواله از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به شرکت غله و خدمات بازرگانی و یا فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان مربوطه مراجعه نمایند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، پیش از این نیز مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد که هیچ مشکلی برای تامین گوشت قرمز و مرغ مورد نیاز در ماه محرم وجود ندارد و این اقلام با تخفیف در اختیار هیات‌های مذهبی، مساجد و تکایا قرار می گیرد و آنها می‌توانند هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد را ۵۷۰۰ تومان و گوشت قرمز منجمد را به صورت مخلوط ۲۳ هزار تومان دریافت کنند.