۰ نفر

حجتی از بانک زعفران بازدید کرد

۱۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۰۷
کد خبر: 217374
حجتی از بانک زعفران بازدید کرد

وزیر جهاد کشاورزی در سومین سفر استانی خود در دولت دوازدهم، شامگاه روز گذشته به استان خراسان رضوی سفر کرد.

 به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در سومین سفر استانی خود در دولت دوازدهم، به استان خراسان رضوی سفر کرد. بازدید از پروژه های کشت مکانیزه زعفران، پرورش دام سبک و سنگین، گلستان گل محمدی،پروژه آبیاری تحت فشار ،یک واحد گلخانه و نشست با صادرکنندگان زعفران در شهرستان تربت حیدریه از برنامه های وزیر جهاد کشاورزی در سفر به استان خراسان رضوی است.

حجتی در این سفر از اولین بانک زعفران ایران در شهرستان تربت حیدریه بازدید کرد. این بانک با هدف نگهدارى، بازاریابى و فروش زعفران ایجاد شده است.

وی همچنین از مرکز جهاد کشاورزی جلگه رخ در شهرستان تربت حیدریه بازدید کرد و در جریان چگونگی اجرای نظام نوین ترویج در این منطقه قرار گرفت.

در جریان این بازید  حجتی  از مجتمع کشت و صنعت خزاعی واقع در احمداباد شهرستان تربت حیدریه بازدید کرد. در این مجتمع کشت و صنعت که 10 هزار راس دام سبک و 1500 راس دام سنگین پرورش داده می شود، طرح آبیاری تحت فشار در سطح 240 هکتار اجرا شده و کشت زعفران در سطح 50 هکتار به صورت مکانیزه صورت می گیرد.

در این سفر، معاون امور تولیدات دامی،مشاور وزیر و مدیرکل امور استان ها و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، وزیر جهاد کشاورزی را همراهی می‌کنند.