۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

جدیدترین قیمت های برنج پرحاشیه؛ تا ۱۰۷هزار تومان هم به فروش می رسد!

۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۲۷
کد خبر: 607000
جدیدترین قیمت های برنج پرحاشیه؛ تا ۱۰۷هزار تومان هم به فروش می رسد!

مشاهدات میدانی حاکی از آن است که، انواع برنج در بازار نسبت به میادین میوه و تره بار از ۵۰۰ تومان تا ۲۸ هزار تومان اختلاف قیمت دارد که به ترتیب مربوط به برنج تایلندی و رقم هاشمی می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛‌ بر اساس کشف قیمت سازمان میادین میوه و تره بار در انواع  برنج داخلی هر کیلوگرم برنج طارم ، هاشمی و دمسیاه با قیمت ۵۷ تا ۵۸ هزار تومان گران‌ترین و هر کیلوگرم برنج ندا با قیمت ۳۸  هزار و ۵۰۰ تومان ارزان‌ترین انواع برنج در میادین میوه و تره بار هستند. همچنین در انواع برنج خارجی هر کیلوگرم پاکستانی با قیمت ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان گران‌ترین و هر کیلوگرم تایلندی با قیمت ۱۲ هزار و۵۰۰ تومان ارزان‌ترین برنج ‌های خارجی هستند.

مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت انواع برنج داخلی و خارجی در بازار نسبت به میادین میوه و تره بار از ۵۰۰ تومان تا ۲۸  هزار تومان اختلاف قیمت دارد.

در حال حاضر در میان برنج های داخلی پر مصرف، هر کیلوگرم برنج شیرودی در میادین میوه و تره بار با قیمت۴۰ هزار و ۵۰۰ تا ۴۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود. قیمت این نوع برنج داخلی حداقل با اختلاف ۸ هزار تومان در بازار ۴۸ تا ۵۳ هزار تومان به فروش می رسد. هر کیلوگرم برنج طارم اصل در میادین میوه و تره بار با قیمت ۵۷ هزار تا ۵۸ هزار تومان عرضه می شود. قیمت این نوع برنج داخلی حداقل با اخلاف ۷ هزار تومان در بازار ۶۵ تا ۸۱ هزار تومان به فروش می رسد. هر کیلوگرم برنج فجر در میادین میوه و تره بار با قیمت ۴۶ هزار تا ۴۷ هزار تومان عرضه می شود. قیمت این نوع برنج داخلی حداقل با اخلاف یک هزار تومان در بازار ۴۸ تا ۶۰ هزار تومان به فروش می رسد. هر کیلوگرم برنج ندا در میادین میوه و تره بار با قیمت ۳۸ هزار ۵۰۰ تومان تا ۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود. قیمت این نوع برنج داخلی حداقل با اخلاف ۷ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار ۴۷ تا ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می رسد. 

هر کیلوگرم برنج هاشمی در میادین میوه و تره بار با قیمت ۵۷ هزار تومان تا ۵۸ هزار تومان عرضه می شود. قیمت این نوع برنج داخلی حداقل با اخلاف ۲۸ هزار تومان در بازار ۷۶  تا ۸۰ هزار تومان به فروش می رسد. 

هر کیلوگرم برنج دمسیاه در میادین میوه و تره بار با قیمت ۵۷ هزار تا ۵۸ هزار تومان عرضه می شود. قیمت این نوع برنج داخلی حداقل با اخلاف ۷ هزار  تومان در بازار ۶۵ تا ۸۵ هزار تومان به فروش می رسد. 

علاوه بر ارقام عنوان شده، در بازار ، برنج دودی سنتی با قیمت ۹۸ هزار تومان و برنج صدر تا ۱۰۷ هزار تومان نیز به فروش می رسد.

همچنین، در میان برنج های خارجی پر مصرف، هر کیلوگرم برنج هندی در میادین میوه و تره بار با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ عرضه می شود. قیمت این نوع برنج داخلی حداقل با اخلاف ۸ هزار تومان در بازار ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش می رسد.

هر کیلوگرم برنج پاکستانی در میادین میوه و تره بار با قیمت ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود. قیمت این نوع برنج داخلی حداقل با اخلاف ۵۰۰ تومان در بازار ۳۰ هزار تومان به فروش می رسد. 

هر کیلوگرم برنج تایلندی در میادین میوه و تره بار با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود. قیمت این نوع برنج داخلی حداقل با اخلاف ۳ هزار و ۴۰۰ تومان در بازار ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش می رسد