۰ نفر

اعلام قیمت خرید تضمینی گندم برای سال زراعی آینده

۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۳۷
کد خبر: 582040
اعلام قیمت خرید تضمینی گندم برای سال زراعی آینده

وزیر جهاد کشاورزی گفت: قیمت تضمینی محصولات کشاورزی استراتژیک را برای نخستین بار قبل از آغاز سال زراعی اعلام کردیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سید جواد ساداتی نژاد بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با مردم شهر گرماب مرکز بخش افشار از توابع شهرستان خدابنده افزود: قیمت تضمینی گندم برای سال آینده هفت هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: البته نرخ های اعلام شده با توجه به هزینه های تمام شده تولید قابلیت بازنگری دارند.

وی با بیان اینکه همه دغدغه ما حمایت همه جانبه از کشاورزان برای تولید و رفع نیازهای جامعه است، اظهار داشت: کشاورزان تضمین کننده امنیت غذایی جامعه هستند و برای کشورمان اقتدار تامین و تولید می کنند.

ساداتی نژاد که به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری در سفر استانی زنجان به شهرستان خدابنده سفر کرده است در خصوص مطالبات مردم بخش افشار نیز گفت: موضوع ارتقا در تقسیمات کشوری، تقویت زیرساخت های گردشگری و کمک به تقویت تولید در این منطقه را حتما با وزرای مربوطه طرح خواهیم کرد و بدون شک سفر رییس جمهوری به استان برای این شهرستان نیز پر خیر و برکت خواهد بود.

در جریان این دیدار جمعی از کشاورزان منطقه مسایل و مشکلات خود را با وزیر جهاد کشاورزی در میان گذاشتند.

رییس‌جمهوری در دهمین سفر استانی صبح امروز (پنجشنبه)۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۰، وارد زنجان شد و در بدو ورود به فرودگاه زنجان، از سوی حجت الاسلام علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، محسن افشارچی، استاندار، شماری از نمایندگان مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

تعدادی از وزرا و معاونان رییس جمهوری نیز به منظور بررسی مشکلات و مسایل مناطق مختلف استان زنجان آیت الله رییسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

رییس جمهوری در این سفر یک‌روزه از شرکت سرجین بافت، محل انباشت پسماند روی، کارخانه روغن نباتی جهان، بازدید کرد همچنین در جمع مردم منطقه "فلسطین" یکی از مناطق حاشیه نشین شهر زنجان حضور یافت.

آیت الله رییسی، همچنین بعدازظهر امروز قرار است با حضور در دانشگاه زنجان در جلسه شورای ادارای استان شرکت کرده و دیداری نیز با شماری از نخبگان زنجانی داشته باشد.