۰ نفر

ساعت بازی ایران با کره جنوبی و امارات اعلام شد

۶ مهر ۱۴۰۰، ۲۱:۰۸
کد خبر: 566560
ساعت بازی ایران با کره جنوبی و امارات اعلام شد

زمان و مکان دقیق برگزاری دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با تیم های امارات و کره جنوبی مشخص شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، تنها 9 روز تا آغاز دوباره رقابت های حساس مقدماتی جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است. تیم ملی فوتبال ایران که در دو بازی نخست خود توانست با غلبه بر سوریه و عراق با 6 امتیاز به صدر جدول رده بندی صعود کند، شانس نخست صعود مستقیم به جام جهانی از گروه A است.

شاگردان اسکوچیچ باید ابتدا در تاریخ پنج شنبه 15 مهر به مصاف میزبان خود، تیم ملی امارات بروند. در همین رابطه، کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان و مکان دقیق بازی های مراحل سوم و چهارم را اعلام کرد که طی آن، تیم ملی ایران از ساعت 20:15 دقیقه و در استادیوم زعبیل شهر دبی، ورزشگاه خانگی تیم الوصل به مصاف میزبان خود امارات می رود.

ورزشگاهی که تیم ملی فوتبال ایران باید در آن به مصاف امارات برود، همان استادیومی است که تیم فوتبال استقلال چند روز پیش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال رفت که البته با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد.

ملی پوشان پس از بازگشت از امارات، باید خود را برای دیدار حساس و سرنوشت ساز برابر کره جنوبی آماده کنند. این مسابقه مهم، در تاریخ سه شنبه 20 مهر و از ساعت 17 به وقت تهران در استادیوم آزادی برگزار می شود. شاگردان اسکوچیچ امید زیادی دارند تا با کسب 6 امتیاز این نبرد حساس، گام بزرگی برای صعود به مرحله بعدی جام جهانی بردارند.

بدین ترتیب برنامه دقیق این دو بازی تیم ملی بدین شرح خواهد بود:

پنج شنبه 15 مهر: امارات – ایران / استادیوم زعبیل شهر دبی / ساعت 20:15

سه شنبه 20 مهر: ایران – کره جنوبی / استادیوم آزادی تهران / ساعت 17:00