۰ نفر

معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری؛

عرضه مرغ به ۲۰۰۰ تن در روز رسید

۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۲۰:۱۵
کد خبر: 514469
عرضه مرغ به ۲۰۰۰ تن در روز رسید

معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: مشکلی برای عرضه مرغ نداریم و در حال حاضر حدود ۳ برابر روزهای عادی مرغ در حال عرضه است که مجموعه به ۲ هزار تن مرغ گرم و منجمد در روز می‌رسد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس؛ حشمت الله عسگری معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، اظهار کرد: مشکلی برای عرضه مرغ نداریم و در حال حاضر حدود ۳ برابر روزهای عادی مرغ در حال عرضه است که مجموعه به ۲ هزار تن مرغ گرم و منجمد در روز می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه شبکه توزیع خرده‌فروشی انحرافات زیادی دارد، گفت: فروش مرغ بیشتر از نرخ مصوب تخلف بوه که تاکنون برای حدود ۵۰ درصد از آن‌ها پرونده تشکیل شده است.

معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به صف‌های طولانی خرید مرغ در میادین، ابراز کرد: برای کنترل قیمت مرغ در بازار باید مرغ را در نقاط قابل کنترل و معتمد که همان میادین هستند توزیع کنیم و همین امر باعث ایجاد صف برای خرید مرغ می‌شود.

عسگری درباره اقدامات برای کاهش صف خرید مرغ، بیان کرد: در کنار افزایش عرضه مرغ که در حال انجام است طی جلساتی که با شرکت پشتیبانی امور دام استان داشته‌ایم قرار شد ۵۰ نقطه جدید توسط شرکت پشتیبانی امور دام برای توزیع مرغ منجمد مشخص شود.

وی افزود: از جمله اقدامات دیگری که انجام گرفته تخصیص سهمیه مرغ، متناسب با جمعیت به هر شهرستان است.

معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: در راستای افزایش نظارت بر خرده‌فروشان و افزایش مراکز قابل کنترل فروش مرغ، بسیج و سپاه به کمک ما آمده‌اند.