۰ نفر

معاون وزیر صمت در کرمان؛

کمبود تولید مرغ در کشور داریم

۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۲۰:۳۹
کد خبر: 503298
کمبود تولید مرغ در کشور داریم

معاون وزیر صمت با بیان اینکه تولید مرغ ما در کشور به اندازه نیاز بازار نیست گفت: مشکل تولید مرغ در کشور داریم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، عباس قبادی امشب در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان اظهار داشت: هزار تن برنج تایلندی و هزار تن برنج هندی برای پایان سال به استان کرمان اختصاص داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه دو هزار تن شکر نیز با بسته‌بندی یک کیلویی برای مصرف خانوار‌ها برای پایان سال اختصاص داده می‌شود گفت: هزار تن مرغ منجمد نیز به استان کرمان اختصاص داده می‌شود که باید به‌صورت هدفمند توزیع شود.

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه قیمتگذاری مرغ با حضور وزارت کشاورزی، بخش خصوصی و سازمان حمایت از مصرف کننده انجام می‌شود افزود: تولید کشور با فراز و نشیب روبه‌رو است.

وی با بیان اینکه به اندازه نیاز بازار تولید مرغ نداریم و یکی از دلایل مشکلات قیمت مرغ همین است، ادامه داد: مشکل تولید مرغ در کشور داریم، مشکل از قیمت‌گذاری نیست و هر قیمت دیگری هم که برای مرغ بگذاریم وقتی به اندازه نیاز کشور تولید نمی‌شود با مشکل روبه‌رو می‌شویم.

قبادی با بیان اینکه راه‌اندازی میدان میوه و تره بار در جنوب و شمال استان کرمان ضرورت دارد گفت: عدم برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به‌دلیل شیوع ویروس کرونا یکی از مشکلات امسال است و از 20 اسفندماه باید فروشگاه‌هایی برای فروش فوق‌العاده پیش‌بینی شود.