۰ نفر

فرمانده انتظامی خوی:

۷۰تن شکر از یک منزل در خوی کشف شد

۲۵ دی ۱۳۹۹، ۲۲:۵۸
کد خبر: 498162
 ۷۰تن شکر از یک منزل در خوی کشف شد

فرمانده انتظامی خوی گفت: ۷۰ تن شکر احتکار شده از افرد سودجو در یک منزل مسکونی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

 به‌ گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ سیدجلیل موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این مقدار شکر بدون مجوز و ثبت در سامانه انبارهای صنعت، معدن و تجارت در منزلی احتکار شده بود.

وی ارزش این میزان شکر کشف شده را بیش از پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: در این زمینه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شهرستان شد.

فرمانده انتظامی خوی با قدردانی از همکاری و تعامل مردم با پلیس، تاکید کرد: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مردم مبارزه خواهد کرد.

در حالی که مردم در وضعیت بد معیشتی و اقتصادی ناشی از گرانی و تحریم ها به سر می برند افراد فرصت طلب و سود جو از نبود نظارت کافی سوء استفاده کرده و اقلام مصرفی مردم را احتکار می کنند و یا به نرخ های گزاف و خارج از محدوده اخلاق و قانون می فروشند.

برخی افراد سودجو در ماه های اخیر اقدام به احتکار کالا کرده اند که تاکنون دهها مورد از آنها در آذربایجان غربی کشف شده است.

انبارهای سطح استان باید در سامانه جامع انبارها ثبت شوند و ورود و خروج کالاها نیز به موقع اعلام موجودی شود در غیر این‌صورت کالاهای موجود در انبارها احتکار محسوب خواهد شد.