۰ نفر

وزیر جهاد کشاورزی؛

قیمت مرغ کاهش می‌یابد

۱۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۴۷
کد خبر: 487110
قیمت مرغ کاهش می‌یابد

وزیر جهادکشاورزی گفت: به زودی قیمت مرغ کاهش می‌یابد و به قیمت مناسب و مصوب می‌رسد تا مردم احساس رضایت کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، کاظم خاوازی در بازدید از روند توزیع مرغ در میادین پایتخت افزود: در این میادین تقریباً صفی برای دریافت گوشت مرغ وجود ندارد و اتفاق خوبی که افتاده این است که مرغ ورودی میادین میوه و تره بار، وارد یک بارانداز خاص شده و از آنجا به میادین تحویل و بین شهروندان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اتفاق به روند توزیع گوشت مرغ در میادین میوه و تره بار خیلی کمک کرده است، اظهار کرد: علاوه بر توزیع گوشت مرغ در غرفه‌ها، ماشین‌هایی نیز در سطح میادین مستقر شده‌اند که دارای ترازو هستند و در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از تشکیل صف خیلی کمک کرده است. 

خاوازی در جریان بازدید از میادین میوه و تره بار جلال آل احمد، بهمن، پیروزی و بعثت که با همراهی مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران انجام شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بهره‌برداران میادین میوه و تره بار، سهمیه مرغ خود را از میدان پیروزی و فروشندگان فروشگاه‌های سطح شهر هم مرغ خود را از طریق اتحادیه‌شان از میدان بهمن تأمین می‌کنند.

سیدسعید راد مدیرعامل سازمان میادین نیز در این بازدید با تأکید بر اینکه در جهت حمایت از مردم در کنار دستگاه‌های مسئول بوده‌ایم و خواهیم بود، خاطرنشان کرد: میادین میوه و تره بار در تامین مایهتاج سفره مردم تهران نقش مؤثری ایفا می کند و این تأثیرگذاری در سبد اقتصادی خانواده‌ها، همچنان تداوم می یابد.

 وزیر جهاد کشاورزی در ۲ روز متوالی، از چهار میدان میوه و تره بار تهران دیدن کرد و از نزدیک در جریان خدمات‌رسانی این مراکز خدماتی به ویژه در زمینه توزیع مستقیم گوشت مرغ بین شهروندان قرار گرفت.