۰ نفر

با توجه به تامین نهاده های دامی؛

قیمت مرغ به ثبات می‌رسد

۱۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۴۱
کد خبر: 487109
قیمت مرغ به ثبات می‌رسد

نائب رئیس کانون صنفی مرغداران گوشتی گفت: با توجه به تامین نهاده‌های مورد نیاز واحدهای مرغداری انتظار می‌رود در روزهای پیش رو بازار مرغ به ثبات برسد و این محصول با نرخ مصوب عرضه شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، حبیب اسدالله نژاد اظهار داشت: در هفته گذشته شاهد افزایش سهمیه اختصاصی به واحدهای مرغداری به میزان ۳۰ درصد بودیم به طوری که از طریق سامانه بازار گاه ۸۰ درصد نهاده‌های مورد نیاز واحدهای مرغداری با همکاری وزارت صنعت، معدن تجارت و جهاد کشاورزی تأمین شد.
وی افزود: این موضوع باعث می‌شود که انگیزه جوجه ریزی در بین واحدهای مرغداری افزایش یابد و تمام توان خود را برای تولید بیشتر به کار گیرند.
اسدالله نژاد تاکید کرد: با ادامه روند تأمین نهاده‌های موردنیاز واحدهای مرغداری می‌توانیم شاهد آن باشیم که قیمت مرغ در بازار به ثبات برسد و با تأمین ۱۰۰ درصد مرغ مورد نیاز کشور این محصول با نرخ مصوب عرضه شود.
وی تاکید کرد: در حال حاضر تنها مشکل موجود این است که پس از خرید نهاده‌ها از طریق سامانه بازار گاه توسط مرغداری‌ها، بارگیری و تحویل بار به این واحدها از طریق تجاری که مبادرت به واردات و فروش نهاده‌ها می‌کنند با کندی صورت می‌گیرد و امیدواریم که این مشکل هم سریعاً برطرف شود و واحدهای مرغداری با آرامش بیشتری به تولید اهتمام ورزند.