۰ نفر

رییس اتحادیه میوه و سبزی خبر داد؛

تکذیب قیمت ۱۷هزار تومانی خیار

۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۸
کد خبر: 484000
تکذیب قیمت ۱۷هزار تومانی خیار

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت هر کیلو خیار ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان است،گفت: قیمتی که برای این محصول در شبکه های اجتماعی اعلام شده، اغراق آمیز است و تکذیب می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر؛ اسدالله کارگر  با تکذیب افزایش قیمت خیار به ۱۷ هزار تومان، گفت: قیمت خیار در حال حاضر در میدان مرکزی میوه و تره بار بین ۵ هزار تومان تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان است و با احتساب سود برای مصرف کننده نهایی حداکثر بین ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان می‌شود.

وی با بیان اینکه البته قیمت ۱۱ هزار تومان نیز برای خیار زیاد است، افزود: با این حال اعلام قیمت ۱۷ هزار تومانی برای این محصول در شبکه‌های اجتماعی، بسیار اغراق آمیز و بزرگ نمایی است.

قیمت گوجه فرنگی حدود ۴ هزار تومان کاهش یافت

کارگر با اشاره به آغاز فصل سرما، گفت: به دلیل سرما تولید خیار بوته‌ای کندتر شده و بارآوری این محصول دیرتر انجام می‌شود و عمده خیارهایی که در بازار وجود دارد محصولات گلخانه است که قیمت بالاتری دارند.

وی با بیان اینکه هر سال با آغاز فصل سرد، قیمت محصولات صیفی افزایش می‌یابد، افزود: این اتفاق درباره گوجه فرنگی نیز افتاده بود که با ورود محصولات جنوب قیمت این محصول نیز تا حدودی تعدیل شده و هم اکنون قیمت آن در میادین مرکزی بین ۴ هزار تا ۱۱ هزار تومان است یعنی حدود ۴ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

به گفته کارگر با انبوه شدن عرضه محصولات جنوب کشور، قیمت گوجه فرنگی کاهش بیشتری خواهد داشت.