۰ نفر

تهیه "همبرگر" مغازه ساندویچی از ضایعات گوسفندی!

۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۱۵
کد خبر: 398824
تهیه "همبرگر" مغازه ساندویچی از ضایعات گوسفندی!

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت‌چنار از کشف ۴۰۰ کیلو گوشت فاسد و ضایعات گوسفندی از یک قصابی در محله هفت‌چنار خبر داد؛ پسر این فرد دارای مغازه ساندویچی بوده و با همکاری پدرش مواد غذایی فست فودی مانند همبرگر را از ضایعات گوسفندی تهیه می‌کرد!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ هادی زمانیان با اعلام خبر کشف صدها کیلو گوشت فاسد از یک قصابی، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ظهر روز گذشته تعدادی از شهروندان با مراجعه به کلانتری 111 هفت‌چنار‌، از نگهداری و توزیع گوشتهای فاسد توسط قصابی محله خود اعلام شکایت کردند.

رئیس کلانتری 111 هفت‌چنار با اشاره به حساسیت موضوع و اینکه توزیع مواد غذایی فاسد سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازد، افزود: بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری به نشانی اعلامی اعزام و به بررسی موضوع پرداختند.

وی تصریح کرد: با حضور مأموران در محل مشخص شد که مالک قصابی از یخچالهایی برای نگهداری گوشتها استفاده می‌کند که دما مناسبی برای نگهداری آنها نبوده و موجب شده که گوشتهای داخل یخچالها فاسد شود.

این مقام انتظامی افزود: در گام بعدی مشخص شد که مالک قصابی در زیرزمین محل سکونتش، طیور زنده نگه می‌دارد و با ذبح غیربهداشتی و نگهداری آنها در زیرزمین، گوشتهای غیربهداشتی را به اهالی محل توزیع می‌کند.

زمانیان خاطرنشان کرد: علاوه بر گوشتهای فاسد، در زیرزمین محل وی، مقداری ضایعات گوسفندی و لوازم تهیه غذای فست فودی وجود داشت که نشانگر این بود متهم این ضایعات را برای تهیه مواد غذایی فست فودی مصرف می‌کند.

رئیس کلانتری 111 هفت‌چنار بیان کرد: در گام بعدی تحقیقات مشخص شد که پسر این خانواده دارای مغازه ساندویچی است و با همکاری پدرش مواد غذایی فست فودی مانند همبرگر را از ضایعات گوسفندی تهیه می‌کند.

وی با اشاره به حضور نماینده دامپزشکی استان تهران در محل و کشف 400 کیلو گوشت فاسد و ضایعات گوسفندی یادآور شد: این پدر و پسر در همان بازجویی اولیه به جرایم ارتکابی اعتراف کرده و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.