۰ نفر

یک مقام مسئول در سازمان حمایت:

سقف قیمت شیر خام و ۱۴فرآورده‌ لبنی تعیین شد

۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۰۷
کد خبر: 388955
سقف قیمت شیر خام و ۱۴فرآورده‌ لبنی تعیین شد

​مدیر کل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: سقف قیمت کیفی ترین شیر خام و همچنین ۱۴ قلم فرآورده‌های لبنی تعیین و ابلاغ شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، علیرضا رستمی با اشاره به آخرین تصمیمات گرفته شده در چهلمین جلسه کار گروه تنظیم بازار، اظهار داشت: بر این اساس و با توجه به دریافت اطلاعاتی مبنی بر افزایش قیمت شیر خام به ویژه از سوی واحدهای دامداری صنعتی، پیگیری لازم در خصوص رعایت سقف قیمت‌های مصوب انجام گرفته است.

او اضافه کرد: همچنین پرونده تخلف برای واحدهایی که از مصوبات قانونی تمکین نکرده اند تشکیل و به مراجع تعزیری ارسال و این موضوع با جدیت ادامه خواهد داشت که در این خصوص مجدد اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر کل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه شیر خام در فهرست اقلام اولویت‌دار بازرسی قرار گرفته است، تصریح کرد: همچنین گزارش‌هایی مبنی بر افزایش قیمت برخی محصولات لبنی توسط چند واحد تولیدی، دریافت شده که در این زمینه نیز پرونده تخلف برای واحدهایی که از مصوبات قانونی تمکین نکرده‌اند تشکیل و به مراجع تعزیری ارسال شده است.