۰ نفر

عرضه خرما با قیمت ۲۵هزارتومان در مناطق ۲۲گانه تهران

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۴۲
کد خبر: 354549
عرضه خرما با قیمت ۲۵هزارتومان در مناطق ۲۲گانه تهران

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: در بم قیمت خرمای مضافتی ۲۲۵۰۰تومان بود که این خرما امروز در مناطق ۲۲گانه تهران به قیمت ۲۵هزار تومان عرضه می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، عباس تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اظهار داشت: برای موضوع خرما از بهمن ماه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هشدارهای لازم را به سازمان تامین کنندگان اعلام کرد که قیمت‌ها افزایش می یابد و آن را متعادل کنند؛ آنها هم قول دادند که قیمت ها را برای مصرف کننده متعادل کرده و برای مردم عرضه کنند.

وی با بیان اینکه در کرمان و بوشهر حضور داشتم، افزود: در بم قیمت خرمای مضافتی ۲۲۵۰۰ تومان بود که این خرما امروز در مناطق ۲۲ گانه تهران به قیمت ۲۵ هزار تومان عرضه می شود.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: در بوشهر و کرمان شرکت هایی بودند که عدم اعلام موجودی داشتند و در نهایت متوجه احتکار شدیم که سریعا در حال فرستادن پرونده ها به تعزیرات هستیم.

تابش با اشاره به موضوع نوسان قیمت شکر، تصریح کرد: از مهرماه سال گذشته سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هشدارهای لازم را به لحاظ وظیفه نظارتی که داشت، اعلام کرد تا شاهد گران شدن و اختلال در بازار شکر نباشیم. خوشبختانه واردات شکر آغاز شده است و مشکلات رفع خواهد شد. در بحث شکر شاهد احتکارهایی بودیم که با آنها مقابله کردیم.

وی گفت: برخی واحدها بر اساس معیارهای تعزیراتی و صنفی متاسفانه کاهش عرضه را داشتند و یا کالاها را گران عرضه می کردند که این موضوعات پیگیری شد.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود: سرعت واردات خوب است و ما پیگیری‌های لازم را داریم تا هرچه سریعتر مشکلات حل شود.

تابش با اشاره به موضوع برنج عنوان کرد: برنج داخلی توسط سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان قیمت‌گذاری شد و این قیمت از سوی سازمان ها در حال آنالیز است که در آینده نزدیک نتیجه آنالیزشان را برایمان ارائه خواهند کرد.