۰ نفر

ترشی شور چند؟

۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۹:۴۹
کد خبر: 348330
ترشی شور چند؟

نرخ 48 نوع ترشی و شور در میادین و بازارهای میوه و تره بار از سوی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، از جمله ترشی‌هایی که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود، ترشی انواع میوه‌هاست که ترکیبی از چند نوع میوه بوده و از تنوع فراوانی برخوردار است.

براساس این گزارش، ترشی‌های «آلبالو و گیلاس»، «لیموترش و آلوئه ورا»، «سیب، بِه و مرکبات»، «هندوانه ابوجهل، کامکوات و بلال کوچک» از جمله ترشی‌های میوه است که در میادین عرضه می‌شود.

ترشی‌های «انبه، آناناس، زیتون و لیموترش»، «بنه کوهی، چاغاله و ازگیل»، «هلو، شلیل، زردآلو و کیوی» و «آلو، انجیر، انگوز و طالبی» از دیگر ترشی‌های میوه است که با قیمت هر کیلو 8500 تومان تا 17 هزار تومان در میادین ارائه می‌شوند.

این گزارش حاکی است، ترشی بندری با قیمت هر کیلوگرم 5500 تومان، ترشی لیته با قیمت 6500 تومان، ترشی مخلوط با قیمت 4900 تومان و ترشی هفت بیجار با قیمت 6 هزار تومان از جمله ترشی‌های پر تقاضایی است که در میادین عرضه می‌شوند.

ترشی بادمجان با قیمت هر کیلوگرم 8 هزار تومان، ترشی بامیه با قیمت 9 هزار تومان، ترشی پیاز با قیمت 6900 تومان، ترشی خیار با قیمت 14 هزار تومان، ترشی فلفل با قیمت 8900 تومان و ترشی کلم برگ با قیمت 5 هزار تومان از دیگر ترشی‌های پر مصرفی است که در میادین ارائه می‌شوند.

گفتنی است، انواع سیرترشی با قیمت هر کیلوگرم از 10 تا 18 هزار تومان و نیز شور مخلوط با قیمت هر کیلوگرم 7500 تومان و شور گل کلم با قیمت هر کیلوگرم 6 هزار تومان از محصولات دیگری است که در غرفه‌های فروش ترشی و شور در میادین و بازارهای میوه و تره بار به فروش می‌رسد.