۰ نفر

معاون وزیر جهادکشاورزی در پاسخ به اقتصاد آنلاین؛

تعیین سهمیه آرد نان صنعتی بر اساس عملکرد/ مشکلات احتمالی در روش جدید تخصیص آرد مرتفع می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۴۶
کد خبر: 334241
تعیین سهمیه آرد نان صنعتی بر اساس عملکرد/ مشکلات احتمالی در روش جدید تخصیص آرد مرتفع می‌شود

معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: سهمیه کارخانه‌های نان صنعتی و نانوایی‌های آزادپز براساس عملکرد آن‌ها تعیین می‌شود و در صورت افزایش تولید این موضوع به شرکت بازرگانی دولتی ایران اطلاع داده می‌شود تا بر اساس نیازشان سهم بیشتری تخصیص داده شود.

اقتصاد آنلاین - سپیده قاسمی؛ یزدان سیف در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی از نظر تخصیص سهمیه آرد وجود ندارد، اظهار کرد: میزان تولید گندم در کشور بسیار مناسب است و این امر امکان تامین آرد به میزان نیاز را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: البته افزایش تولید گندم به آن معنا نیست که قدر نعمت را در زمان وفور آن ندانیم.

سیف با یادآوری اینکه اکنون در جنگ اقتصادی هستیم، افزود: دشمن امنیت غذایی ما را هدف گرفته و به دنبال این است که کشور را خالی از آذوقه کند.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با تاکید براینکه باید هر قدم ما حساب شده باشد، گفت: بدون شک هر تغییر رویه ای مشکلاتی ایجاد می کند و تغییر روش تخصیص سهمیه آرد نیز از این موضوع مستثنی نیست.

سیف در پایان گفت: تا مرتفع شدن مشکلات مربوطه تعامل لازم را با کارخانه های نان صنعتی و نانوایان آزاد پز خواهیم داشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ چندی پیش محسن لزومیات، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان نان‌های صنعتی کشور، در گفت و گو با اقتصاد آنلاین عنوان کرد که پس از راه اندازی سامانه توزیع آرد در وزارت جهاد کشاورزی سهمیه آرد کارخانه‌های نان صنعتی و نانوایی‌های آزاد پز کاهش یافته و مشکلاتی را برای آنها ایجاد کرده است.