۰ نفر

در گفت و گو با اقتصاد آنلاین عنوان شد:

هزینه تزئین ماشین عروس از 200هزار تومان تا بی‌نهایت/ ارزان فروشان در شوش هستند

۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۴۱
کد خبر: 329659
هزینه تزئین ماشین عروس از 200هزار تومان تا بی‌نهایت/ ارزان فروشان در شوش هستند

رییس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه گفت: هز ینه تزئین ماشین عروس از 200 هزار تومان با گل میخک آغاز و تا بی نهایت با رزهای هلندی ادامه دارد.

اقتصادآنلاین - سپیده قاسمی؛ اکبر شاهرخی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادآنلاین با بیان اینکه کمترین هزینه تزئین ماشین عروس را گلفرشی های شوش می‌گیرند، اظهار کرد: برای کاهش هزینه تزئین ماشین عروس معمولا از گل میخک در رنگ های متنوع استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: این نوع گل علاوه بر زیبایی ماندگاری و طراوت خوبی دارد که می‌تواند تا پایان شب بدون تغییر ظاهری بر روی ماشین عروس بماند.

شاهرخی هزینه دست گل عروس را نیز از 150 هزارتومان تا بیش از چند میلیون تومان متغییر دانست.

وی هزینه گل آرایی سالن های پذیرایی را نیز از 500 تا بیش از چند میلیون تومان عنوان کرد و گفت: گاهی دیده می‌شود که برای گل آرایی یک میز مبلغی بین 5 تا 6 میلیون تومان گرفته می‌شود در حالی که می‌توان با قیمت 700 هزار تومان نیز گل آرایی زیبایی انجام داد.

رییس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه یادآور شد: هزینه عنوان شده درباره دسته گل ، تزئینات ماشین و سالن های پذیرایی به دو عامل منطقه ای شهری که تهیه می‌شوند و نوع گل انتخابی بستگی مستقیم دارد.

شاهرخی در پایان تاکید کرد که هیچ قیمت مصوبی برای گل آرایی و دسته گل وجود ندارد و قیمت گذاری ها بر اساس برآورد خود گلفروشان است.