۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

رییس جدید سازمان نظام مهندسی کشاورزی کیست؟

۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۲۰
کد خبر: 320629
رییس جدید سازمان نظام مهندسی کشاورزی کیست؟

با توجه به اینکه شورای مرکزی نظام مهندسی دوره جدید، شاهرخ رمضان‌نژاد را با اکثریت آرا برای ریاست سازمان انتخاب و به وزیر جهادکشاورزی برای تصدی ریاست سازمان پیشنهاد داده بود. محمود حجتی، وزیر جهادکشاورزی نیز وی را به رئیس جمهوری معرفی کرد تا حکم ریاست سازمان مرکزی به امضا دکتر روحانی برای رمضان نژاد به عنوان مدیر جوان در راستای جوان‌گرایی در مدیریت صادر شود. اما این رییس جدید و جوان چه سوابقی را در کارنامه خود دارد؟ و بر این اساس چه انتظاراتی باید از وی داشت؟

به گزارش اقتصاد آنلاین، شاهرخ رمضان نژاد که از بدو تاسیس سازمان در سال 1381 طی 4 دوره فعالیت سازمان، عضو شورای نظام مهندسی استان تهران بوده، در این مدت، دو دوره ریاست سازمان استان تهران و یک دوره عضویت شورای مرکزی را در کارنامه مدیریتی خود دارد، مهندسی‌سازی کشاورزی، هویت‌بخشی به دانش‌آموختگان و انسجام‌بخشی شاغلین و فعالان بخش کشاورزی و مردمی  کردن این تشکل، جزو دستاوردهای وی است.  

لازم به ذکر است؛  در دوره چهارم به دلیل صدور حکم ریاست مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارتخانه به امضاء وزیر جهادکشاورزی، وی در وزارتخانه مستقر و موجب تحولات بسیاری در بحث اطلاع‌رسانی و موضوعیت‌بخشی به کشاورزی با بکارگیری شیوه‌های نوآورانه و بهره‌گیری از راهکارهای نوین ارتباطی برای معرفی و تقویت توسعه کشاورزی شد.

 تصمیم‌سازان بخش کشاورزی، کارشناسان، مدیران اجرایی، رسانه ها و همه دانش‌آموختگان حوزه کشاورزی با توجه به حضور دکتر رمضان‌نژاد در حوزه های تاثیرگذار کشاورزی از جمله مدیرکل سازمان تخصصی بین‌المللی و مشاور وزیر، ریاست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی و ادوار مختلف نظام مهندسی در شورای استانی و شورای مرکزی، انتظار دارند وی تجارب مدیریتی و ابتکارات خود را در پیشبرد اهداف ملی بخش کشاورزی کشور، اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی، خوداتکایی و خودباوری در کشاورزی و تقویت زنجیره های تولید محصولات کشاورزی و نهایتا تسهیل در صدور مجوزها و پروانه‌های بهره‌برداری بدون درگیر کردن فعالان بخش در چنبره‌ی بورکراسی سازمان های مختلف به کار گیرد.