۰ نفر

کاهش 700تومانی قیمت مرغ در بازار

۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۵۶
کد خبر: 314553
کاهش 700تومانی قیمت مرغ در بازار

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: در حالی که به خاطر تعطیلات هفته گذشته قیمت مرغ تا 11 هزار و 200 تومان افزایش یافته بود، این هفته مجددا به قیمت 10 هزار و 700 بازگشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در خصوص نوسانات قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: تقاضا و عرضه مرغ در بازار همچنان بسیار کم است و بازار با وجود کاهش عرضه مرغ بازهم با کاهش قیمت مواجه است که به خاطر عدم تغییر در میزان تقاضا است.

وی ادامه داد: تقاضا برای خرید مرغ بیش از 4 ماه است که با کاهش بسیار بالایی مواجه شده است.

یوسف‌خانی با اشاره به کاهش 700 تومانی قیمت مرغ نسبت به انتهای هفته گذشته خاطرنشان کرد: قیمت مرغ زنده امروز 7200 تومان، مرغ در کشتارگاه 9700 تومان، تحویل درب واحدهای صنفی 9900 تومان و در خرده فروشی‌ها 10هزار و 700 تومان است و مرغ ثمین هم با همین قیمت در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در رابطه با دلیل افزایش قیمت مرغ در هفته گذشته تصریح کرد: قیمت مرغ نسبت به اواخر هفته گذشته 700 تومان کاهش داشته است. هفته گذشته به خاطر تعطیلات چند روزه پایان هفته کمی تقاضا افزایش داشت و قیمت مرغ تا 11 هزار و 200 تومان افزایش یافت اما در این هفته میزان تقاضا به روال سابق بازگشت و قیمت مرغ را کاهش داد.