۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین عنوان شد:

​زیاندهی مرغداران به دلیل ناتوانی دولت در تنظیم بازار/ قیمت تمام شده مرغ 6600تومان است

۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۱۵
کد خبر: 301417
​زیاندهی مرغداران به دلیل ناتوانی دولت در تنظیم بازار/ قیمت تمام شده مرغ 6600تومان است

نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور گفت: هم اکنون هر کیلو گرم مرغ درب مرغداری 6000 تومان از مرغداران خریداری می شود در حالی که قیمت تمام شده آن 6600 تومان است.

اقتصادآنلاین - سپیده قاسمی؛ حبیب اسدالله نژاد در گفت و گو با خبرنگار اقتصادآنلاین با بیان اینکه زیان مرغدارن به 600 تومان در هر کیلوگرم مرغ رسیده است، افزود: زیاندهی مرغداران به دلیل ناتوانی دولت در تنظیم بازار است.

وی از توزیع مرغ منجمد توسط شرکت پشتیبانی با قیمت هر کیلو گرم 6600 تومان خبر داد و گفت: این شرکت در حالی اقدام به توزیع مرغ به قیمت تمام شده تولید می کند که بیش از 3000 تومان برای حمل و نقل و ذخیره سازی آن هزینه کرده است.

به گفته اسدالله نژاد ؛ شاید در ظاهر اقدام شرکت پشتیبانی تامین کننده منافع مصرف کننده باشد اما در حقیقت هزینه حمل و نقل و نگهداری این مرغ ها از جیب مردم پرداخت شده است.

نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور تاکید کرد: تنظیم بازار به معنی واقعی شدن قیمت ها و ثابت آن ها است اما، آنچه دولت توسط شرکت پشتیبانی انجام می دهد نه حمایت از مصرف کننده و نه تولیدکننده است.

اسدالله نژاد یادآور شد: هم اکنون با مازاد تولید رو به رو هستیم و در این شرایط نیاز به ورود مرغ های منجمد به بازار نیست و تولید پاسخگوی نیاز روزانه مردم است.