۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

۱۰ مزیت برای خرید محلی

۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۱
کد خبر: 569980
۱۰ مزیت برای خرید محلی

خرید محلی به معنای دورشدن از جهان خارج نیست. بلکه به معنای پرورش مشاغل محلی است که از منابع محلی به طور دائم استفاده می کنند ، کارگران محلی را با دستمزدهای مناسب استخدام می کنند و عمدتا به مصرف کنندگان محلی خدمات می دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ این به معنای خودکفایی بیشتر و وابستگی کمتر به واردات است. 

۱. محرک اقتصادی محلی: هنگامی که شما از مشاغل محلی  و بومی خرید می کنید پول بیشتری در جامعه نگهداری می شود زیرا مشاغل محلی اغلب از سایر مشاغل محلی وارائه دهندگان خدمات خرید می کنند. خرید محلی به رشد مشاغل دیگر و همچنین پایه مالیات محلی کمک می کند.

۲.  موسسات پشتیبانی بیشتری دریافت می کنند: صاحبان مشاغل محلی بیشتر از مالکان غیر محلی به موسسات خیریه محلی کمک مالی می کنند.

۳. مشاغل منحصر به فرد باعث ایجاد شخصیت و شکوفایی می شوند: شخصیت منحصر به فرد جامعه محلی شما تا حد زیادی توسط مشاغل مستقر در آنجا تعریف می شود و این عامل مهمی در رضایت کلی شما از محل زندگی و ارزش خانه و دارایی شما می باشد.

۴- اثرات زیست محیطی کاهش می یابد: مشاغل کوچک محلی معمولاً در مرکز شهر / روستا فروشگاه راه اندازی می کنند و خدمات ارائه می دهند که نسبت به مراکز خرید خارج از شهر بسیار نزدیکتر و مقرون به صرفه تر است . این به طور کلی به معنای کمک  به کم شدن   گسترش ازدحام ، از بین رفتن زیستگاه و آلودگی است.

۵- بیشتر مشاغل جدید توسط مشاغل محلی ارائه می شود: مشاغل کوچک محلی بزرگترین کارفرمایان در سطح کشور هستند. به علاوه هرچه مشاغل بیشتری در جامعه محلی خود داشته باشید افراد کمتری مجبور به رفت و آمد هستند که به معنای زمان بیشتر و ترافیک و آلودگی کمتر است.

۶. خدمات مشتری بهتر است: مشاغل محلی معمولاً برای خدمات بهتر به مشتری ، افرادی را با تخصص به محصول خاص استخدام می کنند. 

۷. صاحبان مشاغل محلی در جامعه سرمایه گذاری می کنند: مشاغل محلی متعلق به افرادی است که در این جامعه زندگی می کنند  و بیشتر در زمینه رفاه و آینده جامعه سرمایه گذاری می کنند.

۸- منافع عمومی بسیار بیشتر از هزینه های عمومی است: مشاغل محلی به زیرساخت های نسبتاً کمی نیاز دارند و از خدمات عمومی با استفاده کارآمدتر در مقایسه با  فروشگاه های زنجیره ای استفاده می کنند.

۹. رقابت و تنوع منجر به انتخاب بیشتر مشتری می شود: بازار هزاران مشاغل کوچک بهترین راه برای اطمینان از نوآوری و قیمت پایین در بلند مدت است.

۱۰. خریدار بیشتر اهمیت دارد: این یک واقعیت است که مشاغل به مشتریانشان پاسخ می دهند اما ارزش ها و خواسته های شما در تجارت محلی شما بسیار بیشتر از فروشگاه های بزرگ است.