۰ نفر

بازاریابی محتوا با 9 ابزار کارآمد

۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۴۹
کد خبر: 421155
بازاریابی محتوا با 9 ابزار کارآمد

در جهان امروز، بازاریابی بدون استفاده از تکنولوژی، اقدامی کاملا اشتباه خواهد بود. این امر نه‎تنها سختی کار را بیش از حد افزایش خواهد داد، بلکه باعث می شود تا فرصت های موجود در اختیار رقبای شما قرار گیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرصت امروز،  به همین خاطر استفاده از آن کاملا حیاتی است، با این حال سوال اصلی این است که از چه ابزارهایی باید استفاده کنید؟ در این راستا به بررسی 9 ابزار کاملا کارآمد در زمینه بازاریابی محتوا خواهیم پرداخت.

1-CoSchedule

در زمینه بازاریابی محتوا این امر که نظم کاری داشته باشید، اصل بسیار مهمی محسوب می شود. به همین خاطر ضروری است تا از یک برنامه در این رابطه استفاده کنید. علت این امر به این خاطر است که در صورت عدم وجود آن شما به کاغذهای متعدد و صرف وقت زیاد نیازمند خواهید بود که بدون شک بسیار سخت است. در این رابطه برنامه CoSchedule گزینه بسیار خوبی محسوب شده و شما می توانید هر اقدامی را بر روی برنامه کاری خود انجام دهید. برای مثال توضیحات لازم را اضافه کرده و چندین مرحله هشدار را تعیین کنید.

2-TextOptimizer

این امر که متن شما ایرادات املایی کمتری داشته باشد بسیار مهم بوده و ظاهری حرفه‎ای‎تر را به مطالب خواهد بخشید. همچنین شما باید از مناسب بودن متن برای سئو سایت نیز اطمینان داشته باشید. در این رابطه ابزار فوق گزینه بسیار خوبی محسوب شده و تمامی نیاز شما در این بخش را تامین خواهد کرد. نکته جالب این است که در بخشی از این برنامه، سوالات رایجی وجود دارد که آنها می تواند گره‎گشای شما باشد. همچنین از کاربران این برنامه می توانید برای کمک گرفتن استفاده کنید. در نهایت این برنامه به محتواهای شما براساس معیارهای مختلف، امتیازی را می دهد و در آخر توصیه های لازم را ارائه می-کند تا شما نسبت به ویرایش های لازم آگاهی پیدا کنید.

3-Visme

این امر که صرفا به متن محدود نباشید، بسیار مهم بوده و برای این امر که تصاویر مناسبی را داشته باشید، باید با نرم‎افزارهای ویرایشی آشنا شوید. یکی از این موارد که امکانات فوق‎العاده ای را در اختیار کاربران خود قرار می-دهد، Visme است. همچنین با استفاده از این برنامه شما می توانید اینفوگرافی نیز تولید کنید که محبوبیت بسیار بالایی دارد.

4-Mailchimp

برای مدیریت اقدامات خود در زمینه بازاریابی ایمیلی، شما به یک ابزار خودکار نیاز خواهید داشت. در این رابطه Mailchimp تمامی امکانات لازم را در اختیار شما قرار می دهد. نکته جالب این است که شما می توانید هرگونه شخصی‎سازی ای را بر روی آن اعمال کنید.

5-MavSocial

این برنامه برای مدیریت شبکه های اجتماعی بهترین گزینه محسوب شده و امکان مدیریت چندین حساب را در یک صفحه، امکان‎پذیر می کند. در نهایت با استفاده از این برنامه شما می توانید زمان ارسال محتواهای خود را تعیین کرده و دیگر نیازی به حضور مداوم نداشته باشید. این برنامه در زمان تعیین‎شده، محتوای شما را در هر شبکه ای که بخواهید، ارسال خواهد کرد.

6-Content Bee

این برنامه درست به مانند یک پاسخگوی خودکار عمل کرده و باعث می‎شود تا در صورت نبود شما، راهنمایی های لازم به مخاطب ارائه شود، با این حال محدوده عملکردی آن بسیار محدود بوده و نباید انتظارات بیش از حدی را داشته باشید.

7-BrandMentions

این برنامه به شما کمک خواهد کرد تا اقدامات سایر برندها را مورد بررسی قرار داده و الگوبرداری های لازم را انجام دهید. برای این هدف تنها کافی است تا کلیدواژه هایی را وارد کنید، این برنامه شما را از جدیدترین اقدامات مطلع می سازد.

8- Buzzsumo

این برنامه محبوب ترین موضوعات در بخش های مختلف را در معرض دید شما قرار داده و باعث می شود تا اولویت‎بندی بهتری داشته باشید.

9-Cyfe

این برنامه به مانند دستیار شما عمل کرده و تمامی اطلاعات ضروری را در اختیار شما قرار خواهد داد. برای مثال تحلیل اقدامات و ارائه آمارها، یکی از این موارد محسوب می شود که این برنامه به خوبی آن را انجام داده و کمک‎رسان بسیار خوبی محسوب می شود.