۰ نفر

وزیر صنعت در حاشیه راهپیمایی امروز تاکید کرد؛

نقش اساسی مشارکت مردم در انسجام ملی/ بهبود روابط ایران با سایر کشورها و ایجاد شرایط مطلوب‌تر در فضای داخلی

۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۹:۴۲
کد خبر: 251323
نقش اساسی مشارکت مردم در انسجام ملی/ بهبود روابط ایران با سایر کشورها و ایجاد شرایط مطلوب‌تر در فضای داخلی

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حضور و مشارکت مردم در صحنه، نقش اساسی در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، شرایط مطلوب تر در فضای داخلی و حفظ یکپارچگی و انسجام ملی دارد.

«محمد شریعتمداری» امروز (یکشنبه) در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور شکوهمند آحاد مردم جامعه اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، ضمن مایوس کردن دشمنان نظام اسلامی، بار مسئولیت مسئولان نظام را سنگین تر می کند. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا ، وی گفت: امسال با وجود همه مشکلات و گرفتاری های ناشی از فشار نظام سلطه و همچنین برخی مشکلات داخلی، راهپیمایی 22 بهمن ماه بسیار باشکوه تر از سال های پیش برگزار می شود و مردم در آن مشارکت جدی خواهند داشت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: مردم می دانند این حضور و مشارکت عمومی نقش و اثر اساسی در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، بهبود روابط ایران با سایر کشورها و ایجاد شرایط مطلوب تر در فضای داخلی، حفظ یکپارچگی و انسجام ملی دارد.

به گفته شریعتمداری، این مهم در نهایت افزایش رفاه عمومی و بهبود سطح معیشت جامعه نسبت به قبل را به دنبال داشته و وظیفه و بار مسئولیت مسئولان را در قبال قدرشناسی فوق العاده مردم افزون خواهد کرد.

آیین گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز یکشنبه در سراسر کشور در حال برگزار است.