۰ نفر

هاشمی: اقدامات شهرداری در اربعین را بزرگنمایی نکنیم

۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۶:۴۴
کد خبر: 231078
هاشمی: اقدامات شهرداری در اربعین را بزرگنمایی نکنیم

رییس شورای شهر تهران گفت: نباید اقدامات شهرداری تهران در مراسم اربعین در عراق را بیش از آنچه که هست بزرگنمایی کنیم.

محسن هاشمی صبح امروز در آغاز جلسه شورای شهر تهران ضمن ارائه گزارشی از بازدیدش از اقدامات شهرداری تهران در عراق گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی از سوی برادرانمان در کشور عراق انجام شده بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه برادرانمان در عراق حمایت‌های لازم را از موضوع اربعین داشته‌اند و تلاش کرده‌اند که این حماسه بزرگ به خوبی شکل گیرد، گفت: کاری که شهرداری تهران در آنجا انجام داده است جهت تکمیل اقدامات و کسب ثواب بوده است و نباید انجام این فریضه بیش از آنچه که هست بزرگنمایی کنیم.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه با مسوولان شهر عراق و کوفه دیدار کرده است، گفت: در شهر کوفه حدود 100 نفر از نیروهای شهرداری نظافت را برعهده داشته و در مسیر نیز از چند موکب از جمله موکب بسیج شهرداری بازدید کردیم.

هاشمی با بیان اینکه حضور شهرداری تهران هرچند در آنجا برای سرویس و خدمات‌رسانی به زائران از جمله زائران ایرانی بود، اما این اقدامات قطره‌ای از فعالیت‌های دولت‌ عراق بود.

رییس شورای شهر تهران افزود: لازمه حضور شهرداری در سال آینده این است که از روش‌های مناسب‌تری که مورد پسند مسوولان عراقی و هم مورد بهره‌وری زائران ایرانی است، استفاده کنند.