۰ نفر

ربیعی: کشور در مسئله اشتغال به همدلی و مدارا نیاز دارد

۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۱۶
کد خبر: 223438
ربیعی: کشور در مسئله اشتغال به همدلی و مدارا نیاز دارد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در شرایط کنونی رفع مشکلات کشور و بخصوص موضوع اشتغال به مدارا، همدلی و اجماع نیاز دارد.

علی ربیعی روز جمعه در دومین روز سفرش به خراسان رضوی در نشست شورای اداری شهرستان مه ولات افزود: همچنین به تغییر برخی رفتارها از سوی دولت و ملت نیاز داریم زیرا وقتی گرفتاریهای جامعه را رصد می کنیم در می یابیم به تغییر رفتارها نیاز داریم تا این تغییرها زمینه ساز پیشرفت در جامعه شوند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: در عین حال دولت بیکار ننشسته و دست به اقداماتی زده تا باشناسایی اولویتها اقدام به رفع آنها بکند که یکی از آنها سبک کردن تضمینهای بانکی برای اخذ تسهیلات روستاییان است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین به شرایط جهانی و نقش جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: امروز وقتی رئیس جمهوری آمریکا سخن نسنجیده ای می گوید و علاوه بر آنکه بین دولتمردان خود مورد مزمت قرار می گیرد بلافاصله شاهد واکنش اتحادیه اروپایی هم خواهیم بود بطوری که فورا می گویند در برخورد با ایران راه ما از راه آمریکا جدا است.

وی در ادامه سخنانش به تصمیمات اتخاذ شده در خصوص شهرستان مه ولات اشره و بیان کرد: ضمن آنکه در پی ارتقا دفتر نمایندگی دستگاههای اجرایی به ادارات خواهیم بود، پایگاه خدمات اجتماعی ایجاد می شود و همچنین زمینه راه اندازی مرکز نگهداری کودکان فراهم خواهد آمد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که از دیروز به شهرستانهای تربت حیدریه و زاوه سفر کرده است، پیش از ظهر امروز مه ولات را به قصد کاشمر ترک کرد.

فیض آباد مرکز شهرستان 48 هزار نفری مه ولات در فاصله 207 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.