۰ نفر

سفر روحانی به قزاقستان در هفته آینده

۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸
کد خبر: 217107
سفر روحانی به قزاقستان در هفته آینده

رئیس دفتر رئیس جمهور از سفر هفته آینده روحانی به قزاقستان خبر داد.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران  از سفر رئیس جمهور به قراقستان در هفته آینده خبر داد و گفت:  ایشان سفری به کشورهای آفریقایی نیز خواهند داشت اما زمان آن هنوز مشخص نشده و ضمن اینکه در حال طراحی سفر آقای رئیس جمهور به نیویورک هستیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، وی ادامه داد: حضور شهردار تهران در جلسات دولت مستمر خواهد بود.

واعظی با بیان اینکه هرسه ماه یکبار مرکز آمار و بانک مرکزی گزارشاتی را در رابطه با بخش‌های مختلف مانند بخش صنعت و کشاورزی و .... کشور ارائه می‌دهند، تصریح کرد: در این نوبت، گزارشی که مرکز آمار درباره رشد بخش‌های مختلف  ارائه داده بود بسیار امیدوار کننده بود و این موضوع باید اسیمرار پیدا کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: آنچه که در گزارش اخیر تعیین کننده بود، رشد قابل ملاحظه بخش مسکن در سه ماه گذشته است. این آمار درباره ساخت و ساز مسکن در کل کشور است و علی رغم اینکه ما در گذشته با رشد منفی در این حوزه مواجه بودیم،‌ امروز شاهد رشد خوبی در زمینه مسکن هستیم.

وی ادامه داد: ما از اواخر سال 94 تلاش برای ایجاد رونق در اقتصاد کشور را شروع کردیم و در سال 95 شرایط خوبی داشتیم اما آنچه که در آن ضعف داشتیم بخش مسکن بود که امروز این بخش نیز در مسیر اصلی خودش قرار گرفته است.