۰ نفر

پاسخ ابهام‌برانگیز آقای وزیر درباره ماندنش در کابینه‌جدید

۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۳۸
کد خبر: 209382
پاسخ ابهام‌برانگیز آقای وزیر درباره ماندنش در کابینه‌جدید

وزیر نیرو در به پرسشی درباره حضورش در کابینه دوازدهم گفت: برادران بسیاری هستند که جای ما در کابینه بعدی بنشینند.

حمید چیت‌چیان در حاشیه بازدید از شرکت آریا ترانسفو شهمیرزاد اظهار کرد: صنعت برق با تلاش مسئولان در 30 سال گذشته رشد چشمگیری در کشور داشته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد نیازهای صنعت برق در کشور تامین می شود افزود: نیازهای این صنعت چه در بخش تجهیزات و چه در حوزه پیمانکاری و مشاوره عمدتا در داخل قابل تامین است.

وی ادامه داد: ایران امروز چه در حوزه تولید برق و چه در حوزه شبکه انتقال و توزیع ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد و این نتیچه آینده‌نگری مسئولان و تلاش همه آنها در این چند دهه است.

وزیر نیرو با اشاره به بازدید خود از شرکت آریا ترانسفو شهمیرزاد از آن به عنوان یکی از پیشروترین و بروزترین واحدهای تولیدی صنعت برق در کشور نام برد و افزود: واحدهایی از این دست که تولیدات آنها در سطح اول و با کیفیت بالایی عرضه می شود نباید به بازارهای داخلی اکتفا کنند و باید به دنبال ورود به بازارهای جهانی باشند.

چیت‌چیان با بیان اینکه وزارت نیرو برای ورود این واحدها به بازارهای جهانی تلاش می کند افزود: خوشبختانه با رقابتی که امروز در داخل در صنعت برق ایجاد شده کیفیت تولیدات و بهره‌وری در آنها نیز افزایش یافته و امروز می‌توانند در بازارهای بین المللی حضور داشته باشند.