۰ نفر

در جریان بازدید از شرکت فولاد سفید دشت؛

قدردانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از فولاد مبارکه

۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۳۵
کد خبر: 463506
 قدردانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از فولاد مبارکه

هم‌زمان با هفته دولت، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به همراه استاندار و جمعی از مسئولان استان چهارمحال و بختیاری از واحدهای آهن‌سازی، انباشت و برداشت و روند اجرای پروژه بریکت‌سازی و فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت بازدید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ دین‌پرست روند افزایش تولید فولاد سفیددشت از ابتدای بهره‌برداری تا شهریورماه سال جاری را مطلوب ارزیابی کرد.

وی با تاکید بر اهمیت رفع موانع تکمیل پروژه‌های فولاد سفیددشت از حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه از صنایع کوچک قدردانی کرد و به تشریح اقدامات لازم در خصوص تسریع عوامل تأثیرگذار بر راه‌اندازی پروژه فولادسازی و ریخته‌گری پرداخت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از تکمیل زنجیره تولید فولاد در استان چهارمحال و بختیاری حمایت و بر رعایت مسائل زیست‌محیطی و توسعه متوازن تاکید کرد.

در جریان این بازدید، محمود ارباب‌زاده مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت، فعالیت‌های صورت‌گرفته در خصوص تامین آب موردنیاز شرکت از محل پساب شهری بروجن، احداث واحد تصفیه اولترافیلتراسیون، راه‌اندازی واحدهای اکسیژن، بریکت‌سازی و فولادسازی و ریخته‌گری را تشریح و ابراز امیدواری کرد با رفع موانع موجود ازجمله ترخیص تجهیزات از گمرک، اهتمام پیمانکاران و حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه و سازمان ایمیدرو به‌عنوان سهام‌داران شرکت، واحدهای فولادسازی و ریخته‌گری تا پایان سال راه‌اندازی گردد.