۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد:

کمبود مواد شوینده در کشور وجود ندارد

۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۰۵
کد خبر: 423209
کمبود مواد شوینده در کشور وجود ندارد

رییس اتحادیه انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی گفت: مواد شوینده به میزان کافی وجود دارد و در کشور کمبودی نداریم.

اقتصادآنلاینسارا محسنی؛ رضا مظفری، رییس اتحادیه انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی در گفت وگو با اقتصادآنلاین گفت: شرکت های فعال در این حوزه به طور مرتب درحال تولید محصولات هستند و محصولات به میزان کافی وجود دارد.

وی افزود: باوجود نزدیک شدن به ایام عید، تغییری در قیمت ها حاصل نمی شود و افزایش قیمت را برای محصولات شوینده، بهداشتی و آرایشی، شاهد نخواهیم بود.

مظفری درخصوص تامین مواد اولیه اظهار داشت: شرکت های تولیدکننده از قبل تدارکاتی را درخصوص تامین مواد اولیه دیده اند. اسفندماه هر سال، پیک تولید است و شرکت های تولیدکننده مواد شوینده، بهداشتی و آرایشی این موضوع را می دانند.

وی اضافه کرد: درحال حاضر موضوع بیماری کرونا موجب شده است که توجه مردم بیشتر به خرید محصولات جلب شود اما اصولا شرکت های تولیدکننده، بیشترین تولید را در اسفندماه دارند و مواد اولیه تامین شده و ذخیره شرکت ها به میزان کافی است.

رییس اتحادیه انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی تصریح کرد: در حال حاضر صادرات ممنوع شده است تا بحران کمتر شده و پس از آن از سر گرفته شود. ما در داخل با کمبود مواجه نیستیم و به این دلیل، نیازی به توقف صادرات نبود اما به دلیل تسلط بر اوضاع فعلی و از منظر رعایت تدابیر احتیاطی، صادرات متوقف شده است.