۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد:

سنجش بازار نیازمند نگاهی بلند مدت است

۲۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۳۱
کد خبر: 417910
سنجش بازار نیازمند نگاهی بلند مدت است

مدیرعامل کارگزاری امید سهم گفت: بازار را بایستی با دید بلند مدت و سرمایه گذاری نگاه کنیم و درنظر گرفتن شرایط باتوجه به روزی خاص اشتباه است.

اقتصادآنلاینسارا محسنی؛ جلال صادقی شریف، مدیرعامل کارگزاری امید سهم در گفتگو با اقتصادآنلاین گفت: در شرایط فعلی و باتوجه به افزایش قیمت ها، بازار بورس محل مناسبی برای سرمایه گذاری مردم است و سرمایه آنان به جای سرمایه گذاری در بازارهای دیگر در بورس ذخیره می شود.

وی افزود: این امر نشان دهنده این است که بازار بورس توانسته است اعتماد مردم را برای سرمایه گذاری جلب کند و بنده فکر نمیکنم که بازار با مشکلی مواجه شود.

صادقی شریف اظهار داشت: سهم های شرکت های بنیادی با استقبال مناسبی از سوی سرمایه گذاران مواجه شده است. سهام شرکت های فولادی نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

مدیرعامل کارگزاری امید سهم درخصوص بازارهای مختلف سرمایه گذاری گفت: بورس توانسته است سرمایه های زیادی را جذب کند و مانند سایر بازارها نیست. به عنوان مثال بازار مسکن رشد خود را داشته است اما بازار سهام هنوز ظرفیت رشد دارد.

وی تصریح کرد: : بسیاری از شرکت های بنیادی گزارش های خود را منتشر کرده اند و به طور متوسط که گزارش ها چک می شود، گزارش های خوب و مناسبی دیده می شود.