۰ نفر

استخدام متخصص تعمیرات الکترونیکی

۲۸ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۰۹
کد خبر: 330054

شرکت آرین فعال در زمینه خدمات بانکداری الکترونیک در تبریز در نظر دارد جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از افرد واجد شرایط دعوت به همکاری نماید.

متخصص تعمیرات الکترونیکی 2 نفر 25 به بالا خانم/ آقا -2 سال سابقه کار در تعمیرات تخصصی انواع برد های الکترونیکی
-دارای خلاقیت
-آشنا به بازار های قطعات ریز الکترونیکی
-آشنایی کامل با IC ها و چیپ های الکترونیکی و نحوه پروگرم کردن آنها کارشناسی به بالا (تمامی رشته های الکترونیک)
لطفا به شرایط عمومی ذکر شده در این جدول دقت فرمایید .

شرایط عمومی :

1- داشتن کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت های بجز پزشکی برای آقایان اجباری می باشد.
2- تمامی شرایط اختصاصی ذکر شده در جدول اجباری بوده و قبل از اعلام همکار حتما تطبیق های لازم را با شرایط خود در نظر بگیرید در غیر اینصورت و بعد از مراجعه ی شما و عدم تطابق با شرایط ذکر شده فرصت های بعدی در شرکت را نیز از دست داده و مشخصات شما به لیست سیاه مراجعه کنندگان اضافه خواهد گردید.
3- برای جلوگیری از صرف هزینه زمانی لطفا از هرگونه تماس بی مورد خوداری فرمایید ، همچنین در صورتی که شرایط شما بررسی و با شرایط استخدام تطبیق داده شد، تماس با شما انجام خواهد گرفت پس نیازی به تماس و پیگیری از سمت مراجعه کننده نمی باشد و در صورت انجام برای پیگیری در این مورد پاسخی دریافت نخواهید کرد.
4- ساعت کاری و شرایط کار  در حالت حداقل مطابق با قوانین کار می باشد پس سوالی در این موارد نفرمایید.
5- یک فایل اماده در قالب عکس  در سایت بارگذاری شده است ، لطفا پس از مشاهده ، تمامی مشخصات خواسته شده را همراه رزومه کاری خود به خط تلگرامی زیر ارسال کنید.(بهمراه رزومه ارسالی عکس نیز ارسال گردد)
نکته : خط تلگرامی زیر صرفا برای تلگرام بوده و خاموش می باشد بنابراین تماس با این خط برقرار نخواهد شد.
خط تلگرامی ارسال مدارک : 09365007353
6- در صورت وجود هرگونه سوال البته پس از طی کردن مراحل بالا می توانید از ساعت 9:30 صبح روز های کاری تا ساعت 16 با شماره ثابت 04135559365 تماس حاصل فرمایید.
7- فایل های ارسالی پس از بررسی کد گذاری شده و در صورت تایید نهایی برای مصاحبه ، با شما تماس گرفته خواهد شد که مسلما امری زمان بر می باشد.