۰ نفر

رییسی: دانشجوی سیاسی نباید از حرف زدن عده ای به او در فضای مجازی بترسد / نمی خواهیم در مسیر دین یک «به تو چه» را تحمل کنیم؟

۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۴۲
کد خبر: 691882
رییسی: دانشجوی سیاسی نباید از حرف زدن عده ای به او در فضای مجازی بترسد / نمی خواهیم در مسیر دین یک «به تو چه» را تحمل کنیم؟

رییس جمهور گفت: باید امر به خوبی و نهی از پلشتی‌ها داشته باشیم و بگوییم که نباید فساد و کم‌کاری باشد. می‌گویند وقتی این موارد را تذکر بدهیم، به ما «به تو چه» می‌گویند؛ در پاسخ می‌گوییم که آیا نمی‌خواهیم در مسیر دین یک «به تو چه» را تحمل کنیم؟

به گزارش اقتصادآنلاین، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز در کنگره بزرگداشت علامه مصباح یزدی که در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: ساحت دین و انقلاب مهم است و ما باید سرباز این مسیر باشیم. خیلی‌ها مراعات می‌کنند که کسی به آن‌ها حرفی نزند، قرآن کریم واقعا حکیمانه به فضاسازی‌هایی که از قبل شکل می‌گرفت اشاره فرموده فرموده است.

وی افزود: طبق اشاره قرآن کریم، شایعه‌سازی و اتهام‌زنی در جنگ احزاب هم بوده و مورد اشاره قرار گرفته است؛ شایعه‌سازان و اتهام‌زنندگان آن زمان هم بوده‌اند. این سوال مطرح است که برای بیان حق باید از فضاسازی‌ها ترسید؟

رئیس‌جمهور گفت: ما باید امر به خوبی و نهی از پلشتی‌ها داشته باشیم و بگوییم که نباید فساد و کم‌کاری باشد. می‌گوییم مثلا در یک اداره فرد به همکار خود بگوید که چرا دیر می‌آیی و کار مردم را به فردا می‌اندازی؟ می‌گویند وقتی این موارد را تذکر بدهیم، به ما «به تو چه»می‌گویند؛ در پاسخ می‌گوییم که نمی‌خواهیم در مسیر دین یک «به تو چه» را تحمل کنیم؟ بزرگان به ما این‌گونه یاد دادند که باید وظیفه را شناخت و همراه با عقلانیت و نگاه انقلابی آن را انجام داد.