۰ نفر

دستور خانگی برای نابودی سرماخوردگی / درمان فوری گلو درد و تب

۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۳۹
کد خبر: 676548
دستور خانگی برای نابودی سرماخوردگی / درمان فوری گلو درد و تب

انار پخته شده یک آنتی بیوتیک طبیعی برای درمان خانگی گلو درد، گوش درد و یک تب بر قوی است.

به گزارش اقتصادآنلاین، انار پخته شده یک آنتی بیوتیک طبیعی برای درمان فوری گلو درد و سرماخوردگی است.

 طرز پخت و تهیه این آنتی بیوتیک به این ترتیب است که یک عدد انار را روی شعله پخش کن با حرارت خیلی کم قرار بدهید تا به مدت ۲۰ دقیقه بجوشد و پخته شود فقط دقت کنید که نسوزد برای همین گاهی آن را بچرخانید پس از اینکه انار شما خوب پخته شد چند دقیقه صبر کنید تا خنک شود و سپس پرده‌ها و رگه‌های داخلش را هم با دانه‌های پخته شده میل کنید فراموش نکنید که شب قبل از خواب باید میل شود و بعد از آن چیزی خورده نشود درصورت عفونت‌های شدید بهتر است ۳ شب این کار را تکرار کنید.

خواص انار پخته برای درمان گلو درد و سرماخوردگی

این میوه یک آنتی بیوتیک قوی است که هر نوع عفونت را برطرف میکند. برای همین است که میگویند خواص انار پخته برای سرماخوردگی زیاد است.

 از خواص مهم انار از بین بردن عفونت بدن است. انار برای درمان فوری گلودرد و تب بسیار موثر است. هسته‌ انار، همان بخشی که ممکن است باعث اذیت شدن شما شود و لا به لای دندان‌هایتان گیر کند، از پیر شدن پوست جلوگیری کرده و اگر به طور منظم مصرف کنید شما را چندین سال جوانتر نشان می دهد.

اگر انار را با عسل مخلوط کرده و میل کنید میتواند درمان خوبی برای گوش درد باشد همچنین خوردن آب انار درمان مناسب و انتخاب خوبی برای صدای گرفته است.