۰ نفر

شوخی زشت مجری معروف با علی دایی / جیبشون خوب پره!

۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۱۴
کد خبر: 676185
شوخی زشت مجری معروف با علی دایی / جیبشون خوب پره!

جنجال شوخی زشت مجری معروف با علی دایی.

به گزارش اقتصادآنلاین، چندی پیش حسین کلهر در حاشیه شکستن رکورد علی دایی در برنامه زنده تلویزیونی گفت: دوستانی هستند که 5 میلیون تومان می گیرند یک سال از سن شما در شناسنامه کم می کنند آقای دایی هم عقل اقتصادی خوبی دارند و ماشاا... جیبشون خوب پره می تونیم صحبت کنیم شناسنامه براشون درست کنن از تیم نوجوانان هم میتونن شروع کنند!

علی دایی در واکنش به این مساله گفته بود: برای رادیو و تلویزیون متاسفم که هر لحظه باعث می شود من را بزنند. عزت و ذلت دست خداست و همه رکوردها روزی شکسته می شود. دوست دارم ایرانی یا مسلمان رکوردم را بشکند. قطعا جایگاه رونالدو بسیار بالاتر از این حرفه هاست. زیرا هیچ یک از ما هرگز در مورد فوتبالی که آنها بازی کردند، رویا نخواهیم داشت. باز هم از این مشکلات متاسفم.

اینجور حسادت ها همه جا هست من به خواسته ام رسیدم و فکرش را هم نمی کردم این آقایی که در مورد من صحبت کرد باید جواب بدهد و بداند علی دایی چطور پول را به دست آورده است.

 علی دایی ادامه داد: شورای سیاسی صدا و سیما باید بدانند که انجام این کارها باعث محبوبیت من در بین مردم می شود. واقعا نمی دانم صدا و سیما از چه می ترسد. آنها هر روز به یک شکل رفتار می کنند و هر روز مخاطبان بیشتری را از دست می دهند.

بیوگرافی علی دایی را از اینجا بخوانید.