۰ نفر

تلویزیون اقتصاد آنلاین؛

جدیدترین مدل بی ام دابلیو X6 چه ویژگی هایی دارد؟

۱۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۵۹
کد خبر: 666275
جدیدترین مدل بی ام دابلیو X6 چه ویژگی هایی دارد؟

در سال ۲۰۲۰، شرکت بی ام دابلیو تغییراتی را در خط تولید x6 ایجاد کرده است. از آپدیت جدید و قابل توجه این خودرو حذف یک مدل شش سیلندر محرک عقب است. بی ام دبلیو X6 40i اکنون به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک xDrive این برند عرضه می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در سال ۲۰۲۰، شرکت بی ام دابلیو تغییراتی را در خط تولید x6 ایجاد کرده است. از آپدیت جدید و قابل توجه این خودرو حذف یک مدل شش سیلندر محرک عقب است. بی ام دبلیو X6 40i اکنون به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک xDrive این برند عرضه می شود.

در حالت تمام چرخ محرک، X6 40i مصرف سوخت ۱۱.۲  لیتر در شهر و ۹.۴ لیتر در جاده را در کارنامه خود به ثبت رسانده است؛ در حالی که نسخه بسیار قدرتمند تر این خودرو یعنی M50i مصرف سوختی در حدود ۱۴.۷ لیتر در شهر و ۱۰.۷ لیتر در جاده به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را دارد.

بی ام دابلیو با انبوهی از فناوری‌های استاندارد در حوضه ایمنی و کمک راننده در دسترس است که از جمله این سیستم ها می‌توان به مواردی مانند: هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار، رادار نقطه کور و کروز کنترل تطبیقی با فناوری توقف و حرکت اشاره کرد. 

ترجمه و تدوین: شیما احمدی