۰ نفر

حمله مار کبرا به یک زن در خواب + فیلم

۹ شهریور ۱۴۰۱، ۸:۲۳
کد خبر: 664509
حمله مار کبرا به یک زن در خواب + فیلم

در ویدئویی که سوسانتا ناندا، مامور جنگلبانی محلی در توئیتر منتشر کرده است یک مار کبرا را روی بدن یک زن روستایی نشان می‌دهد. در ویدئوی منتشر شده در حالی که این زن روی تخت دراز کشیده این مار بزرگ کبرا در بالای سرش دیده می‌شود. در این ویدئو در حالی که صدای گریه این زن شنیده می‌شود این مار سر خود برافراشته و حالتی هجومی به خود گرفته است. ظاهرا این زن روی تختی در وسط حیاط خانه اش به خواب رفته بود که این مار کبرا وارد خانه اش شد و از تخت وی بالا رفت. ناندا با انتشار این ویدئو در شرح آن نوشت: «اگر این اتفاق برای شما رخ می‌داد چه واکنش از خود نشان می‌دادید؟ برای اطلاع شما، این مار چند دقیقه بعد و بدون اینکه به این زن آسیبی وارد کند دور شد.»

در ویدئویی که سوسانتا ناندا، مامور جنگلبانی محلی در توئیتر منتشر کرده است یک مار کبرا را روی بدن یک زن روستایی نشان می‌دهد. در ویدئوی منتشر شده در حالی که این زن روی تخت دراز کشیده این مار بزرگ کبرا در بالای سرش دیده می‌شود. در این ویدئو در حالی که صدای گریه این زن شنیده می‌شود این مار سر خود برافراشته و حالتی هجومی به خود گرفته است. ظاهرا این زن روی تختی در وسط حیاط خانه اش به خواب رفته بود که این مار کبرا وارد خانه اش شد و از تخت وی بالا رفت.

ناندا با انتشار این ویدئو در شرح آن نوشت: «اگر این اتفاق برای شما رخ می‌داد چه واکنش از خود نشان می‌دادید؟ برای اطلاع شما، این مار چند دقیقه بعد و بدون اینکه به این زن آسیبی وارد کند دور شد.»