۰ نفر

قورباغه و ماری که ۱۶ میلیارد دلار خسارت به بار آوردند + فیلم

۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۶
کد خبر: 657300
قورباغه و ماری که ۱۶ میلیارد دلار خسارت به بار آوردند + فیلم

یک نوع قورباغه و مار ۱۶ میلیارد دلار خسارت بر جهان وارد کرده‌اند.دانشمندان دریافته‌اند که این دو گونه، بیش از هر گونه دیگری مسوول خسارت در جهان هستند. براساس تحقیق دانشمندان، قورباغه گاو نر آمریکایی و مار درختی قهوه‌ای از سال ۱۹۸۶ در مجموع بیش از ۱۶ میلیارد دلار خسارت جهانی وارد کرده‌اند. این جفت مهاجم علاوه بر آسیب زیست‌محیطی، محصولات کشاورزی را از بین برده و باعث قطع برق نیز شده‌اند. براساس تحقیق دانشمندان مار درخت قهوه‌ای به تنهایی مسوول خسارت بیش از ۱۰ میلیارد دلاری بوده که بخشی از آن به‌دلیل انتشار غیرقابل کنترل این گونه در چندین جزیره‌ی اقیانوس آرام عنوان شده است.

یک نوع قورباغه و مار ۱۶ میلیارد دلار خسارت بر جهان وارد کرده‌اند.دانشمندان دریافته‌اند که این دو گونه، بیش از هر گونه دیگری مسوول خسارت در جهان هستند. براساس تحقیق دانشمندان، قورباغه گاو نر آمریکایی و مار درختی قهوه‌ای از سال ۱۹۸۶ در مجموع بیش از ۱۶ میلیارد دلار خسارت جهانی وارد کرده‌اند.

این جفت مهاجم علاوه بر آسیب زیست‌محیطی، محصولات کشاورزی را از بین برده و باعث قطع برق نیز شده‌اند. براساس تحقیق دانشمندان مار درخت قهوه‌ای به تنهایی مسوول خسارت بیش از ۱۰ میلیارد دلاری بوده که بخشی از آن به‌دلیل انتشار غیرقابل کنترل این گونه در چندین جزیره‌ی اقیانوس آرام عنوان شده است.