۰ نفر

چطور بفهمیم راننده یک ماشین مرد است یا زن؟ + فیلم

۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۶
کد خبر: 652931
چطور بفهمیم راننده یک ماشین مرد است یا زن؟ + فیلم

ریسک‌پذیری مردان در رانندگی بیشتر است و در واقع می توان گفت که هیجان آنها در رانندگی بیشتر است اما زنان آهسته و محتاط رانندگی می‌کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، از جهت درک خطر تفاوت معناداری بین زنان و مردان وجود ندارد. اما چون زنان احساسی هستند و در مواقع بحرانی بیشتر هول می‌شوند.

مسئولیت‌پذیری زنان باعث می‌شود که اگر راننده باشند و فرزند آنها داخل خودرو باشد، خیلی حواس‌شان به محلی که بچه در آنجا قرار دارد پرت ‌شود.

در مجموع زنان راننده‌های خوبی هستند و نوع رانندگی آنها آهسته، محتاط و مستقیم است و برخلاف مردان دوست ندارند تغییر مسیرهای ناگهانی بدهند.

اگر ماشینی را از دور دیدید که خیلی خط به خط می‌کند و تغییر مسیر می‌دهد و حرکت‌های مخاطره‌آمیز انجام می‌دهد، به احتمال زیاد راننده آن یک مرد است.

تخلفاتی که احتیاج به ریسک‌پذیری و خطرپذیری و قانون‌شکنی بیشتری دارد مانند ورودممنوع‌ها، چراغ قرمزها، معمولاً در مردان بیشتر است.

در رانندگی زنان، استفاده از بوق برای آنکه به راننده‌های دیگر تذکر یا هشدار بدهند بیشتر است و از طرفی، همراه نداشتن مدارک یک مساله رایج است.

در تخمین فاصله‌های طولی، مردان و زنان عملکرد مشابهی دارند؛ اما مردها تمایل به سرعت غیرمجاز دارند و سبقت گرفتن هم بیشتر در آنها دیده می‌شود.