۰ نفر

اینجا لباس عروس و عقدکنان رایگان است + فیلم

۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۴
کد خبر: 652230
اینجا لباس عروس و عقدکنان رایگان است + فیلم

خانه عقد رایگان برای زوج‌های جوان در مهدیه الغدیر بابل افتتاح شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، مهربانی بچه مسجدی‌ها تمامی ندارد و شاهد همدلی و مهربانی آنان در بحث‌های مختلف فرهنگی اجتماعی بودیم. از جمله آن می‌توان به خدمات مجموعه فرهنگی الغدیر بابل اشاره کرد که متشکل از مسجد، حسینیه و مهدیه الغدیر به همت مردم در سال ۱۳۹۲ در محله سردار شهید حسین مهدی‌زاده بنا شد و توانست خدمات خوبی به مردم ارائه دهد.

در کنار مراسم مذهبی، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی نیز در قالب مهدویت «کلاس‌های صحیفه سجادیه، اخلاق، احکام، تفسیر قرآن و کلاس کمک درسی در ایام تابستان برای بچه‌ها» اردوهای تفریحی، مسابقات ورزشی برای کودکان در دستور کار دارند.

اخیرا این مجموعه به‌عنوان دومین پایگاه مهدویت در استان مازندران در بابل افتتاح شد و بر شور و اشتیاق مسجدی‌ها برای خدمت افزوده شد.

از جمله خدمات دیگر در کلاس‌هایی که در اینجا برگزار می‌شود از اساتید مجرب استفاده می‌شود که الحمدالله از شهرهای مختلف استقبال خوبی صورت گرفت.

اخیرا خانه عقد رایگان را برای زوج‌های جوان در مهدیه الغدیر افتتاح که در همین مدت کوتاه استقبال خوبی شد. این مجموعه ظرفیت پذیرایی ۵۰ تا ۶۰ نفر برای مهمانان دارد و جهت ترویج ازدواج آسان به نیت امام زمان (عج) سفره عقد به‌صورت رایگان در اختیار همه زوج‌ها قرار می‌گیرد.

موضوع مهم دیگر عاقد و لباس عروس نیز به‌صورت رایگان در اختیار زوج‌ها قرار می‌گیرد.