۰ نفر

گوشی جدید تاشوی سامسونگ برای اولین بار امتحان شد +فیلم

۲۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۰۱
کد خبر: 347289
گوشی جدید تاشوی سامسونگ برای اولین بار امتحان شد +فیلم

جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ (Galaxy Fold)، در تاریخ 26آوریل، با قیمت حدود 2هزار دلار عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین، با وجود اینکه گوشی تاشوی جدید سامسونگ با قیمت بسیار بالا عرضه شده است، اما امید می‌رود که تحول جدیدی در صنعت گوشی‌های تلفن همراه آغاز کرده باشد.
روز دوشنبه،سامسونگ، نشستی را در نیویورک ترتیب داد که در آن برای اولین بار، این گوشی تاشو در دست خبرنگاران و دیگر اعضای رسانه قرار گرفت. سامسونگ در ماه فوریه اعلام کرد که این گوشی، در تاریخ 26آوریل، با قیمت 1.980دلار در بازار عرضه خواهد شد.
بر اساس پیش‌بینی شرکت سامسونگ، حدودا تعداد یک میلیون از این گوشی تاشو در سال جاری تولید خواهد شد. علاوه بر این، شرکت تحقیقاتی Gartner Inc انتظار دارد تا سال 2030، حدود 30میلیون از گوشی تاشو سامسونگ به فروش برسد.
شرکت‌های Xiaomi ، Huawei، Motorola و Lenovo نیز به تقلید از شرکت سامسونگ، در حال کار بر روی تولید گوشی‌های تاشو هستند. شرکت اپل هنوز در این زمینه اقدامی نکرده است.
گوشی گلکسی تاشو، صفحه نمایشی 4.6 اینچی دارد که از صفحه نمایش گوشی‌های معمول کوچک‌تر است. در حالت باز شده، این صفحه نمایش به تبلتی 7.3اینچی تبدیل می‌شود و در این حالت، کاربران می‎‌توانند سه برنامه را به طور همزمان اجرا کنند.این گوشی همچنین دارای، نیم ترابایت فضای داخلی و 12 گیگابایت رم، 6دوربین و دو عدد باتری است.
در ادامه، جالب توجه است که سامسونگ، هشت سال زمان صرف طراحی و ساخت گوشی تاشوی گلکسی خود کرده است.