۰ نفر

خبر خوش آسیایی برای سرخابی ها

۲۰ آبان ۱۴۰۱، ۲۲:۴۴
کد خبر: 680502
خبر خوش آسیایی برای سرخابی ها

رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی گفت: طبق رایزنی های انجام شده طی ۲۰ روز آینده حذف تعلیق تیم های استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تا ۲۰ روز آینده تایید می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی تاج یئیس فدراسیون فوتبال عصر جمعه در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری مشترک فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی با سازمان منطقه آزاد کیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتظار می رود با به نتیجه رسیدن پیگیری های مختلف در ۲۰ روز آینده پس از تعلیق باشگاه های کشور در جام باشگاه های آسیا رفع شود تا پرسپولیس و استقلال بتوانند به مسابقات بین المللی بازگردند.

وی با بیان اینکه هم اکنون فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی تمام موانع اعلامی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا را مرتفع کرده است افزود: چرخه باشگاه های کشور با رویدادهای بین المللی فوتبال در این دو سال قطع بود که اگر ادامه پیدا کند تاثیر خود را در تیم ملی نیز خواهد گذاشت.

رفع مشکلات کمپ تیم ملی در قطر

رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی همچنین با اشاره به سفر هیات ایرانی به کشور قطر به منظور رفع مشکلات کمپ تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز گفت: در این سفر و در بازدید از محل اسکان، زمین و ورزشگاه‌ها با مسوولان قطری دیدارهایی برگزار و بسیاری از مشکلات پیش رو در حوزه هتل محل استقرارتیم حل شد.

وی با تاکید بر اینکه مساله بر زمین مانده‌ای به لحاظ ترابری و حمل و نقل وجود ندارد افزود: مواردی هم هست که مربوط به مسایل داخلی است که با برنامه ریزی حل خواهد شد تا تیم ملی بتواند نتایج مطلوبی در جام جهانی کسب کند.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین خبرها از جایگاه جزیره کیش در اسکان مسافران گفت: در این جزیره زحمات بسیاری مانند ساخت چهار زمین فوتبال کشیده شد که می‌تواند پشتیبانی خوبی برای اردوهای تیم‌های ملی و همچنین اردوهای تیم‌های باشگاهی باشد.

مهدی تاج افزود: با توجه به اینکه دوشنبه تیم ملی عازم دوحه قطر می‌شود، دیگر فرصتی برای حضور تیم ملی در کیش نیست و بعد از اعزام به دوحه و دیدار با تیم تونس، آماده حضور در دور گروهی مسابقات خواهیم شد.

تاج در خصوص چگونگی حمل و نقل مسافران جام جهانی هم گفت: تصمیم بر این شده تا گردشگران ایرانی به دلیل هزینه‌های بالای هتل در دوحه، در صورت تمایل می‌توانند به تهران بازگشته و مجدد برای دیدن بازی‌ها عازم قطر شوند.