۰ نفر

واکنش طارمی به ترس از مصدومیت

۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۹:۴۱
کد خبر: 679124
واکنش طارمی به ترس از مصدومیت

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از گلزنی برای این تیم در لیگ پرتغال، گفت: فعلا به پورتو فکر می‌کنم نه جام جهانی.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در ادامه روند رو به رشد خود دوباره برای تیم پورتو گلزنی کرد تا این تیم در هفته دوازدهم لیگ پرتغال با نتیجه پرگل به پیروزی برسد.

پورتو روز شنبه در دیدار خانگی به مصاف تیم پاسوس دفریرا رفت که این بازی با نتیجه ۴ بر صفر به سود پورتو به پایان رسید. طارمی که از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و ۸۳ دقیقه بازی کرد، توانست گل دوم پورتو را در دقیقه ۳۱ وارد دروازه حریف کند.

طارمی که پیش از این در لیگ قهرمانان اروپا هم خوش درخشیده و برابر اتلتیکو مادرید گلزنی کرده بود، در مسابقه روز گذشته روی دو گل دیگر هم تاثیرگذار بود تا در پایان مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب بشود.

واکنش مهدی طارمی به جام جهانی

طارمی بعد از گرفتن جایزه بهترین بازیکن زمین

این مهاجم در مصاحبه بعد از بازی گفت: از ابتدا بازی را کنترل کردیم و تا آخر مسابقه فرصت به دست آوردیم. نتوانستیم بیشتر گل بزنیم اما برای ما این بازی خوب بود.

طارمی درباره اینکه برخلاف اتفاقی که با سانتا کلارا افتاد، پورتو موفق شد برتری را در دیدار با فریرا حفظ کند، افزود: هر بازی متفاوت است. گاهی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که باعث می‌شود کنترل بازی را از دست بدهید ولی مهم این است که بازی را بردیم.

این مهاجم با توجه به فرم خوب این روزهایش و گلزنی برای پورتو تصریح کرد: من بسیار خوشحالم. در خدمت تیم هستم و از کمک هم تیمی‌هایم تشکر می‌کنم.

«آیا جام جهانی تمرکز شما را به دلیل ترس از مصدومیت منحرف می‌کند؟» طارمی در پاسخ به این سئوال گفت: الان وقت فکر کردن به جام جهانی نیست. فعلاً تمرکزم روی بازی‌های بعدی پورتو است. ابتدا کار را در اینجا تمام می‌کنیم. بعد از آن به جام جهانی فکر می‌کنم.

 در جدول رده بندی لیگ پرتغال تیم پورتو با ۲۶ امتیاز در رده دوم است. بنفیکا با یک بازی کمتر و ۳۱ امتیاز در رده نخست قرار دارد و براگا هم با ۱۱ بازی و ۲۵ امتیاز سوم است.