۰ نفر

احتمال حذف دو ستاره ثابت کی روش از تیم ملی

۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۰۵
کد خبر: 677690
احتمال حذف دو ستاره ثابت کی روش از تیم ملی

سرمربی تیم ملی ایران گفت: به هر دلیلی، برنامه و آماده‌سازی ما در مسیر درستی حرکت نمی‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: به همه شما (خبرنگاران) خوش‌آمد و صبح بخیر می‌گویم. واقعیت این است که به هر دلیلی، برنامه و آماده‌سازی ما در مسیر درستی حرکت نمی‌کند.

برخی از بازیکنان فرصت همراهی تیم ملی را از دست می‌دهند

وی آماده‌سازی را قدمی کلیدی دانست و گفت: بدون آماده‌سازی نمی‌توانیم به موفقیت برسیم. الان که بازیکنان را در اختیار نداریم، بررسی شرایط آنها سخت است و احتمالاً برخی از آنها فرصت حضور در تیم ملی را از دست خواهند داشت.

با این شرایط سخت است کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده در لیست ما باشند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از باشگاه قطری که دو مدافع ایرانی را در اختیار دارد، تصریح کرد: متأسفانه باشگاه الاهلی قطر اجازه نداد دو بازیکن مهم ما یعنی کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده کنارمان به تمرینات خود ادامه دهند. با این حال پنج هفته بدون بازی فوتبال برای آنها سخت است که بخواهند در لیست باشند. باید مجدداً درباره این موضوع فکر کنم.

غیبت کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده در اردوی تیم ملی سخت است

کی‌روش با بیان اینکه همه بازیکنان باید تمرین و بازی کنند و در اختیار تیم ملی باشند، خاطر نشان کرد: کار بدون این مسائل سخت است. همچنین درک این مطلب (غیبت کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده در اردوی تیم ملی) هم سخت است.

تمام بازیکنان خارجی لیگ قطر در اردوی تیم‌های ملی خود هستند به غیر از 2 بازیکن ما

وی در ادامه بیان کرد: ما با باشگاه الاهلی صحبت کردیم و همه بازیکنان ملی‌پوش حاضر در لیگ قطر، مانند بازیکنان الجزایری و تونسی در اختیار تیم‌های ملی کشورهای خود قرار گرفته‌اند؛ جز این دو بازیکن که به اجبار بازگشتند. بازیکنان استقلال هم اینجا نیستند و شرایط می‌توانست بهتر باشد.