۰ نفر

خبر خوب فدراسیون فوتبال در خصوص VAR

۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۰۰
کد خبر: 677506
خبر خوب  فدراسیون فوتبال در خصوص VAR

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: با پیگیری کمیته داوران تا دو هفته آینده خبر خوبی در زمینه ورود VAR به ایران اعلام کنیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، میرشاد ماجدی در حاشیه سفر به بندرعباس افزود: در جلسه روز گذشته نیز کمیته داوران نیز مسئول مستقیم پیگیری موضوع VAR در فوتبال کشورمان شد.

وی با بیان اینکه دو شرکت در این زمینه معیارهای لازم برای ورود VAR به کشورمان را دارا هستند، اظهار کرد: قرار است کمیته داوران نیز در این خصوص جلسات و پیگیری های لازم را انجام دهد و تا دو هفته آینده خبر خوبی در این زمینه اعلام کنیم.

ماجدی در خصوص تغییرات در سازمان لیگ فوتسال کشور، عنوان کرد: بالاخره رئیس فدراسیون در چینش افراد مختار است و تصمیم در تغییرات برعهده رئیس فدراسیون است.

وی با بیان اینکه در اساسنامه ای که بنده مطالعه کردم رئیس کمیته فوتسال خودش ریاست سازمان لیگ فوتسال هم عهده دار است، خاطرنشان کرد: حال باید ببینیم تصمیم برای ریاست کمیته فوتسال چگونه و چه کسی عهده دار آن خواهد شد.

ماجدی با تمجید از عملکرد شاگردان شمسایی در مسابقات جام ملت های آسیا، اظهار کرد: با بدشانسی بازی را به ژاپن واگذار کردیم وگرنه از هر لحاظ تیم ملی کشورمان سرتر از حریف بود و در آینده از این تیم بیشتر خواهیم شنید.

وی در خصوص تیم ملی فوتبال کشورمان و شرایط آماده سازی، عنوان کرد: در دو دیدار دوستانه ای که هماهنگ کرده بودیم نتایج خوبی گرفتیم و تیم ملی ما را به مسابقات جام جهانی و گرفتن نتیجه مورد انتظار خوشبین کرد هرچند در برنامه اسکوچیچ پیش از جام جهانی دیدار دوستانه ای نبود اما اکنون کی روش دو دیدار دوستانه تدارک دیده شده است و امیدوارم با بهترین آمادگی راهی جام جهانی شویم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص صحبت هایی مبنی بر تمایلش به برکناری اسکوچیچ در گذشته، تصریح کرد: به هیچ وجه تمایلی به تغییر مربی نداشته و ندارم و نباید به شایعات توجهی شود زیرا نباید فراموش کنیم اسکوچیچ بود که در بدترین زمان تیم ملی کشورمان را تحویل گرفت و سریعترین صعود تاریخ فوتبال کشورمان به جام جهانی را رقم زد.

وی ادامه داد: نظر شخصی بنده عدم تغییر در نیمکت تیم ملی کشورمان بود اما همیشه تابع جمع بوده و وقتی جمع تصمیم به تغییر سرمربی گرفت.

ماجدی در خصوص برخی تلاش ها برای حذف تیم ملی کشورمان از جام جهانی اظهار کرد: فوتبال یک محیط ورزشی است و نباید دخالت های سیاسی در آن تأثیر گذار باشد و انصاف نیست تیم کشورمان که بدون یک دلار کمک فیفا به دلیل تحریم ها و تحمل فشارهای اقتصادی با اقتدار در آسیا به جام جهانی راه یافت از جام جهانی حذف شود بلکه جوانان ملی پوش کشورمان نشان خواهند داد که یک ملت پشت آن ها ایستاده تا بتوانند خوشحالی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند و کمترین حق مان حضور در جام جهانی است.

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال کشورمان در پایان شرایط بندرعباس را برای برپایی اردوی تدارکاتی یکی از تیم های جوانان یا نوجوانان پیش از شرکت در مسابقات انتخابی جام جهانی مناسب دانست و عنوان کرد: امروز در سفر به بندرعباس تمامی شرایط لازم را پیش بینی و ارزیابی می کنیم و امیدوارم بزودی این اردوی تدارکاتی را برگزار کنیم.