۰ نفر

نیوکاسل هم رونالدو را نخواست!

۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۵۱
کد خبر: 674332
نیوکاسل هم رونالدو را نخواست!

مربی تیم فوتبال نیوکاسل انگلیس اعلام کرد که کریستیانو رونالدو را به عنوان بازیکن تیمش جذب نخواهد کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، منچستریونایتد امروز به مصاف تیم فوتبال نیوکاسل خواهد رفت و احتمال حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب امروز شیاطین سرخ بالا است. این روز‌ها همچنان از رونالدو و افت کیفیت او انتقاد می‌شود، اما ادی هاو، مربی نیوکسل، معتقد است که فوق ستاره پرتغالی تا به اینحا خرید موفقی برای شیاطین سرخ بوده است.

رونالدو در تابستان ۲۰۲۱ بود که از یوونتوس به یونایتد پیوست و علی‌رغم گل‌های زیادی که زد، نتوانست کمک کند تیمش سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. او به همین دلیل در تابستان امسال بسیار تلاش کرد از یونایتد برود، ولی موفق نشد.

ادی هاو در مورد رونالدو گفت:انتقادات از رونالدو را درک نمی‌کنم. او قطعا خرید موفقی برای یونایتد بوده و کافی است به آمار گلزنی او در فصل گذشته نگاه کنید. رونالدو در ۴۴ بازی ۳۶ گل زد و باورنکردنی کار کرد. برخی گل‌های او در لیگ قهرمانان بسیار مهم بودند. هیچکس نمی‌تواند کیفیت گلزنی او را زیر سوال ببرد و در این سن و سال هم تعیین کننده کار می‌کند. اگر او برابر ما قرار بگیرد، باید بسیار مراقب باشیم. به مدافعانم گفته ام که باید رونالدو را تا جایی که می‌توانند در زمین محدود کنند.

هاو همچنین گفت که رونالدو را برای نیوکسل جذب نخواهد کرد:تیم من به اندازه کافی بازیکن مسن دارد و ما برنامه‌ای برای بلندمدت داریم. ما نیاز داریم بازیکنان جوان بخریم و میانگین سنی تیم را پایین بیاوریم. به همین دلیل اگر شانس جذب رونالدو را هم داشته باشیم، آن را رد خواهم کرد.