۰ نفر

طارمی قید نیمکت آرسنال را می زند؟

۲۲ مهر ۱۴۰۱، ۲۳:۰۱
کد خبر: 673918
طارمی قید نیمکت آرسنال را می زند؟

فاش شدن یک واقعیت در مورد تمایل میکل آرتتا، سرمربی آرسنال برای جذب مهدی طارمی موجب شد که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران قید حضور در این تیم انگلیسی را بزند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مهدی طارمی در هفته های اخیر نمایش های درخورتحسینی در ترکیب پورتو داشت. چه در لیگ برتر پرتغال و چه در لیگ قهرمانان اروپا. همین موضوع موجب شد تا تیم آرسنال برای جذب مهدی طارمی اقداماتی انجام دهد و در این برهه از زمان پورتو هم اعلام کرد مشکلی برای جدایی مهدی طارمی در پنجره زمستانی ندارد، به شرط اینکه باشگاه آرسنال شرط صدور رضایتنامه مهدی طارمی را فعال کند. شرط صدور رضایتنامه مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از سوی باشگاه پورتو دریافت ۲۰ میلیون یورو است.

اما مهدی طارمی خبر دار شده است که سرمربی آرسنال نگاهش به وی به عنوان مهاجم ذخیره آرسنال است. گزینه اصلی او برای بازی در خط حمله آرسنال ژسوس برزیلی است و قرار است مهدی طارمی جانشین این مهاجم شود و زمان هایی به ترکیب اضافه شود که ژسوس خسته شده یا به دلیل مصدومیت شانس بازی در ترکیب تیم را از دست دهد. به همین خاطر مهدی طارمی اعلام کرد در چنین وضعیتی تمایلی برای حضور در تیم انگلیسی ندارد.

مهاجم ۳۰ ساله تیم ملی فوتبال ایران بر این عقیده است در سن ۳۰ سالگی اصلا چهره خوشی ندارد در باشگاهش ذخیره نشین باشد و بهتر است در ادامه مسیر راهی تیمی شود که به حضورش در ترکیب ثابت آن تیم اطمینان داشته باشد. اگر مهدی طارمی چنین تیمی را پیدا نکند، ممکن است این فصل و فصل آتی به حضور خود در تیم پورتو ادامه دهد.