۰ نفر

سرمربی استقلال به کمیته انضباطی می رود

۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۸:۳۲
کد خبر: 672953
سرمربی استقلال به کمیته انضباطی می رود

سرمربی تیم استقلال فردا به نشست کمیته انضباطی می‌رود تا در خصوص اتفاقات رخ داده در بازی با گل گهر از خود دفاع کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبر ورزشی، باشگاه گل گهر مدعی شده است که سرمربی تیم استقلال به سعید الهویی ضربه زده و به او به زبان پرتغالی فحش داده است!

ریکاردو ساپینتو از اینکه متوجه شده قرار است در نشست کمیته انضباطی حاضر شود خوشحال به نظر می‌رسد چون معتقد است در این نشست می‌تواند پیش از صدور رای از خود دفاع کند. سرمربی پرتغالی تیم آبی حتی بعد از بازی با گل گهر گفت امیر عرب براقی به اشتباه او را در بازی با گل گهر اخراج کرد و او به خاطر اشتباه داور از زمین اخراج شد و بازی با فولادرا از دست داد و بدون شک ساپینتو این ادعای خود را فردا در نشست کمیته انضباطی مطرح خواهدکرد.

جالب ایکه باشگاه استقلال مدعی است مربیان تیم حریف از روی عمد موجب عصبانیت ساپینتو می‌شوند تا او را از زمین بازی اخراج کنند. پیش از بازی با گل گهر ساپینتو در نشست خبری از تیم حریف خواهش کرده بود اجازه ندهد که دستیاران سرمربی با سرمربی تیم حریف بزنند و اگر گفتمانی است بین دو سرمربی رد و بدل شود. او گفته بود به دستیاران خود اجازه نمی‌دهد که با سرمربی تیم حریف حرف بزنند. اتفاقا در این بازی وقتی داور به سود تیم استقلال پنالتی اعلام کرد سعید الهویی با ساپینتو وارد بحث شد که در نهایت داور هم او را اخراج کرد و هم سرمربی تیم استقلال.

ساپینتو یک جلسه محرومیت تعلیقی در کارنامه دارد و در صورتی که پرونده فردا منجر به صدور رای شود این یک جلسه محرومیت هم مازاد بر رای اعمال و اجرا خواهد شد.