۰ نفر

سه ستاره سرخابی ها جام جهانی را از دست دادند

۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۳
کد خبر: 672536
سه ستاره سرخابی ها جام جهانی را از دست دادند

لیست بازیکنان داخلی دعوت شده به اردوی هفتگی تیم ملی ایران نشان از خاموش شدن کورسوهای امید برای چند ستاره مطرح فوتبال کشور دارد. ضمن این که تیر سه بازیکن استقلال و پرسپولیس به سنگ خورد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، کی روش که برای انتخاب نهایی بازیکنان خود برای مسافرت به قطر جهت حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ کمتر از یک ماه فرصت دارد بدون از دست دادن زمان سراغ یاران اصلی خود رفت تا گزینه‌هایی همچون سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، فرشاد فرجی، عارف غلامی، مهدی قایدی و شهریار مغانلو دیگر جایی در بین مسافران این پرواز نداشته باشند.

قایدی که برای بازگشت به ترکیب تیم ملی ایران و به دست آوردن شانس حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ از شباب الاهلی به استقلال بازگشت یکی از بزرگترین اسم‌های جا مانده از این پرواز می‌تواند باشد. کی روش که تنها سه هفته دیگر برای دعوت از ملی‌پوشان داخلی فرصت دارد خیلی بعید است در هفته‌های باقیمانده تصمیم به زیر نظر گرفتن شرایط قایدی و بقیه جا مانده‌ها بگیرد.

اسماعیلی فر و رفیعی نیز روندی همچون قایدی را پشت سر گذاشتند. آنها در تابستان گذشته به پرسپولیس آمدند تا شاید شانس حضور در اردوهای تیم ملی ایران را کسب کنند اما با آمدن کی روش پشت خط تیم ملی ماندند تا کمترین شانس را برای سفر به قطر داشته باشند.

نقل و انتقالاتی نافرجام برای بازیکنانی که سودای پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتند اما کی روش ترجیح داد به جای استفاده از این بازیکنان سراغ مورد اعتماد ترین های همیشگی خود برود تا شاید دوباره بتوانند پیراهن تیم ملی را در جام جهانی بر تن کنند.